מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: עקפו בקו הפרדה רצוף, חסמו את הרכב ויצאו במטרה לשדוד תוך ביצוע ירי

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי כתבי אישום נגד מוחמד מיזערו (22) ועלאא יאסין (25), תושבי ירושלים, וזאת לאחר שהיו מעורבים בניסיון שוד בירושלים לפני כחודש- כל אחד על פי חלקו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יפעת פנחסי -נבו, הנאשם מוחמד מיזערו ואחרים התכוונו לשדוד סכום כסף משמעותי מהמתלונן באמצעות אקדח, מיזערו נפגש עם הנאשם עלאא יאסין ובמהלך הפגישה ביקש מיזערו להשתמש ברכבו לצורך ביצוע השוד תמורת סכום כסף גבוה, אך עלאא סירב לכך. בהמשך ביקש מיזערו מעלאא להישאר באזור בית צפאפא, כך שיוכל לסייע להם במקרה והשוד לא יתממש כמתוכנן, זאת תמורת תגמול כספי. בצהרי היום המתינו מיזערו ואחרים המתינו ברכב כשברשותם אמצעים לכסות את פניהם וידיהם, ואקדח טעון בתחמושת. אז הגיע המתלונן לאזור גילה והמתין ראשון ברמזור בצומת.

הנאשם מיזערו ואחרים עקפו קו הפרדה רצוף נסעו בנתיב הנסיעה הנגדי כך שעקפו טור של כלי הרכב שהמתינו לשינוי הרמזור בצומת, וחסמו את הצומת ואת רכב המתלונן. מהרכב יצאו שניים מהחבורה, כאשר אחד מהשניים אחז באקדח וירה לעבר הרכב ממרחק קצר, תוך שהוא מתקדם לדלת הנהג, והאחר רץ לכיוון דלת הנוסע מקדימה, וזאת במטרה לגנוב מהמתלונן סכום כסף רב. אז, עלה המתלונן על אי תנועה עקף את הרכב החוסם ונמלט מהמקום. האחר שאחז בנשק ירה לעבר המתלונן שתי יריות נוספות תוך שהוא פוגע בחלקו האחורי התחתון של כלי הרכב של המתלונן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מיד לאחר מכן, עלו השניים לרכב, ונסעו במהירות מהמקום. אז, התקשר מיזערו לעלאא, שהמתין בקרבת מקום, וביקש ממנו לאסוף אותו לבית צפאפא. בהמשך, בסמוך נפגשו מיזערו ועלאא באזור עיסאוויה. במהלך הפגישה עדכן מיזערו את עלאא שהרכב נתפס על ידי המשטרה והורה לו לזרוק את כרטיס הסים של הטלפון ואת מכשיר הטלפון, ועלאא זרק את כרטיס הסים.

כתבי האישום מייחסים לנאשמים, כל אחד על פי חלקו, ניסיון שוד, נשיאת נשק, ירי מנשק חם, חבלה במזיד, שינוי זהות של רכב או חלק רכב, סיוע לניסיון שוד ושיבוש מהלכי משפט. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטים נגדם.

כתב אישום עלאא יאסין כתב אישום מוחמד מיזערו
ירי - רצח - חיסול - אקדח
אילוסטרציה

Back to top button