חדשות הארץמבזקים

איילה חסון: ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי ביצע מעשה מגונה מול עורכת דין

איילה חסון פרסמה הערב (שני) בערוץ 13, כי עורך הדין אבי חימי, ראש לשכת עורכי הדין, ביצע מעשה מגונה במהלך שיחת וידאו עם עורכת דין שביקשה ממנו המלצה להיות שופטת.

בכתבתה עלה כי עורכת הדין פנתה לחימי, כדי שימליץ עליה להיות שופטת. הוא אמר לה כי שלח מכתב המלצה, ולאחר מכן ערך עמה שיחת וידאו במהלכה להפתעתה הפשיל את מכנסיו והחל לענג עצמו מולה. מהכתבה עולה כי המקרה מתועד. לדברי עורכת הדין לא הייתה הסכמה בעניין ומבחינתה זו הייתה הטרדה מינית.

כאשר חסון התקשרה לחימי כדי לעמת אותו עם הפרטים רמז שהדבר נעשה בהסכמה ולא פירט על האירוע. עוד אמר שאם עשה משהו פלילי, אפשר להגיש עליו תלונה במשטרה ולא התייחס לאירוע עצמו בפני חסון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חסון העלתה טענה בכתבתה שייתכן שכל ההתייחסויות האחרונות של חימי למהפכה המשפטית בכנסת, נעשו בידיעה שקיים תיעוד של המעשה המגונה. על כן, נרמז שייתכן שההתבטאויות הפוליטיות שלו נעשו כדי שאם המקרה ייחשף יוכל לייחס זאת לרדיפה פוליטית.

מעורך הדין אבי חימי נמסר בתגובה: "פרסום זה הינו אלא חלק ממכונת הרעל של מי שפועל לקדם את ההפיכה המשטרית. פעם נוספת אנחנו עדים לדרך המסוכנת שבה פוליטיקאים נואשים פועלים ללא גבולות על מנת לרמוס את כל מי שדעתו שונה מדעתם. לקחתי ואני לוקח בחשבון שבמקום להתמודד עם העמדות שלי, ינסו לפגוע בי ברמה האישית וזהו מחיר שאני אשלם באהבה גדולה. הכפשות לא ירפו את ידיי ואני אמשיך לפעול במלוא הכוח כנגד ההפיכה המשטרית שרוצה לרסק את הדמוקרטיה הישראלית".

מספר חברי כנסת שמקדמים את המהפכה המשפטית וביניהם איתמר בן גביר ויריב לוין כבר קראו לחימי להתפטר בעקבות הפרסום.

אבי חימי
ארכיון. אבי חימי. צילום: מיכל פתאל

Back to top button