חדשות הארץמבזקים

ארגון 'השומר יו"ש' לבן גביר: "אפשר לחקלאים ביו"ש לשאת נשק, זה עניין של חיים ומוות"

בארגון השומר יו"ש פנו לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, בבקשה לשנות את המדיניות כלפי בעלי החוות ביהודה ושומרון ולאפשר להם, בלא יוצא מן הכלל, לשאת נשקים אישיים לטובת שמירה על ביטחונם וביטחון משפחתם. בנוסף קוראים בארגון לשר לאפשר במקומות בהם הדבר נדרש נשיאת נשק ארוך, המשמש כלי הרתעה יותר אפקטיבי ויעיל.

"מי שנמצאים במרכז העשייה הציונית תוך התמודדות בחזית מול גורמים עוינים אלו הם חקלאי יו"ש החולשים על שטחים נרחבים ומהווים חיץ בפני השתלטות פלסטינית עוינת, כפי שהנך מודע מהיכרותך ההדוקה ורבת השנים עם ההתיישבות ביו"ש בכלל והחקלאים בפרט", נכתב בפנייה אל השר.

עוד נכתב כי "מצב זה מדגיש את האבסורד במציאות הקיימת שבה ישנם חקלאים אשר מהם נשללת האפשרות להחזיק בכלי נשק לטובת הגנה על עצמם ועל בני משפחתם, בגין שלל סיבות שונות ומשונות, שאף לא אחת מהן ראויה לעמוד בפני הסכנה הפוטנציאלית לחיי אדם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"בנוסף אנו פונים אל כבוד השר העמל בימים אלו על הגברת ההרתעה הישראלית אל מול איומי הטרור וקוראים לו לאפשר לבעלי החוות לשאת כלי נשק ארוכים, המהווים מניסיוננו גורם מרתיע ואפקטיבי הרבה יותר מול האיום הממשי". הוסיפו.

לסיום, נכתב: "אנו בארגון השומר יו"ש, המייצג מעל ל-70 חוות חקלאיות מחזקים את ידיו של השר במאבקו בטרור המשתולל ובחוסר המשילות. אנו בטוחים כי בקשתנו תיפול על אוזניים קשובות ותילקח בכל הרצינות הראויה. אדוני השר, אפשר לחקלאים ביו"ש לשאת נשק ללא הגבלה – זהו עניין של חיים ומוות".

אילוסטרציה. צילום: pixabay

Back to top button