מבזקיםפוליטי / מדיני

חה"כ בועז ביסמוט נבחר לכהן כיו"ר הוועדה למאבק בשימוש בסמים ובאלכוהול

הוועדה המיוחדת למאבק בשימוש בסמים ובאלכוהול, בחרה הערב (שלישי) בח"כ בועז ביסמוט לכהן כיו"ר לוועדה. ביסמוט אמר, "אני מודה לחברי הוועדה על בחירתם בי ליו"ר הוועדה. אעשה כל שנדרש על מנת לתת מענה לתופעת ההתמכרויות."

"נושא ההתמכרויות לא מצומצם לסמים ואלכוהול בלבד, אלא גם להתמכרויות למסכים, הימורים והתנהגויות מסוכנות, שנובעות פעמים רבות ממצוקות שונות. אני יביא לשיתופי פעולה בין משרדי הממשלה לארגונים אזרחיים כדי לאתר תופעות מטרידות, שמטילות צד כבד על החברה. נעניק לכל אדם את העזרה הנדרשת לו. " הוסיף.

יו"ר הוועדה סיים את דבריו ואמר, "אני בא לתפקיד בהתרגשות רבה למען כלל אזרחי ישראל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר הכנסת ח"כ אמיר אוחנה אמר, "אחד הנושאים השנויים במחלוקת הוא הלגליזציה. אוחנה סיפר, לפני שנבחרתי לכנסת, עסקתי כעשור כעו"ד בתחום הפלילי. דיון אחד בבית המשפט השפיע עלי מאוד. אדם נורמטיבי כבן 50 אב ל-5 נאשם בגידול עציץ מריחואנה לצריכה עצמית. מספר לשופטת, שבנו הבכור לפני גיוס והוא ביקש להתחשב בו. בסוף הדיון, הנאשם מצא את עצמו במאסר, ולא זכה ללוות את בנו בעת גיוסו לצה"ל. "

"עולם בלי חוקים זה אנרכיה, אולם אנחנו דורשים שהפגיעה בחירות תהיה רק במקום הנדרש ובצורה המינימאלית. כשר המשפטים הייתי הראשון שתמכתי בלגליזציה. בנושא הזה אני חלוק על דעותיו של יו"ר הוועדה. אני מאחל דיונים פוריים ומוצלחים ושתגיעו להחלטות נכונות. " הוסיף אוחנה.

צילום: נעם מוסקוביץ, דוברות הכנסת
צילום: נעם מוסקוביץ, דוברות הכנסת
צילום: נעם מוסקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button