חדשות הארץמבזקים

במד"א מספידים את החובשת שנפטרה לאחר מאבק ממושך במחלה: "משהו שלא רואים כל יום"

מגן דוד אדום מרכין ראש על מותה בטרם עת של חובשת רפואת חירום מתנדבת בתחנת מד"א בירושלים מיטל אלוני דומנקביץ ז"ל, תושבת המושב טל-שחר שנפטרה לאחר מאבק ממושך במחלה קשה. מיטל, בת 48 במותה הותירה אחריה בעל, הורים וילדים ונטמנה בבית העלמין בכפר אוריה.

מיטל החלה את דרכה במד"א לאחר שהחלימה מסרטן השד והגשימה את חלומה להיות פעילה כחובשת במד"א. היא הצילה חיים כשהתנדבה באמבולנסים של מד"א בירושלים.

חובש מד"א איציק גולדפרב, שהדריך את מיטל בקורס חובשים בשנת 2017 ספד לה: "מיטל הייתה לוחמת אמיתית שהגיעה לקורס כדי להוכיח לעצמה שלמרות כל מה שעברה היא יכולה לעשות הכל. בשנת 2021 התחילה מיטל את לימודיה בקורס הפראמדיקים, לימודים שלצערנו הרב היא לא זכתה לסיים, בשל ההידרדרות במצבה הרפואי. במשך כל הקורס ובמשמרות שעשינו יחד באמבולנס מיטל הייתה מקצועית ולא ויתרה לעצמה, תמיד דאגה לכל החברים והחברות מסביב. הייתה מאוד אכפתית ואמפטית למטופלים. אין ספק שהמסירות שלה להצלת חיים הייתה משהו שלא רואים כל יום. מיטל תמיד היוותה דוגמה ברמה האישית, האנושית והמקצועית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אורי שחם, מנהל מרחב ירושלים במד"א: ״מיטל ז"ל הייתה אהובה מאוד על כל אנשי התחנה. מתנדבת עם לב ענק שעטפה את כולם, ונתנה כתף לכל חבריה וסובביה. מעבר לאישיות המדהימה שלה, מיטל ז"ל הייתה מקצועית בתפקידה כחובשת רפואת חירום. כולנו כואבים את לכתה. מגן דוד אדום משתתף בצער המשפחה, יהי זכרה ברוך.״

מיטל אלוני דומנקביץ ז"ל
מיטל אלוני דומנקביץ ז"ל. צילום: דוברות מד"א

Back to top button