חדשות הארץמבזקים

"ביום שאבו מאזן יחשוש מדפיקה על הדלת השטח יפסיק לבעור"

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, שוחח לפני זמן קצר (שלישי) עם מח"ט שומרון, אל"מ שמעון סיסו, בעקבות הפיגוע שאירע מוקדם יותר הערב בצומת תפוח וחיזק את ידיו. "תושבי השומרון ועם ישראל כולו עומדים כחומה בצורה לצד לוחמי צה"ל הגיבורים. אנחנו עם חזק ואנחנו ננצח", אמר לו דגן.

עוד מוסיף דגן: "אבו מאזן מנסה להצית גל טרור ברחבי המדינה וממשלת הימין צריכה להתנהג אליו כמו שמתנהגים אל מחבל, אבו מאזן וחבריו המחבלים מנסים את הממשלה החדשה, שוב ושוב ושוב, אם הממשלה רוצה למנוע גל טרור בכל רחבי הארץ, היא חייבת להורות לצהל עוד הלילה, לצאת למבצע צבאי נחוש כנגד תשתיות הטרור של הרשות הפלסטינית. ביום שאבו מאזן יחשוש מדפיקה על הדלת השטח יפסיק לבעור."

"ממשלת הימין חייבת לשנות את הפרדיגמה הבטחונית הכושלת של הממשלה היוצאת, אנחנו מתיישבי השומרון, יחד עם כל עם ישראל חזקים ומאמינים ונתגבר על הטרור. הכדור נמצא בידיים של הממשלה, ואנחנו סומכים עליה שתחזיר מלחמה שערה ותקדים התקפה למגננה אל מול הרשות הפלסטינית הטרוריסטית". אמר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"על הממשלה לפעול בכדי לגדוע את המוטיבציה של הרשות הפלסטינית לפגע, ולשנות את הפרדיגמה של הממשלה היוצאת. יש דרך לגדוע את הטרור על הממשלה להיות נחושה להחזיר את הגאווה הלאומית ולעצור את הטרור." הוסיף דגן.

ארכיון. צילום: דוברות המועצה האזורית שומרון

Back to top button