חדשות הארץמבזקים

איילה חסון פרצה בבכי בשידור: "ירדתם מהפסים? תתביישו לכם!"

איילה חסון התראיינה הערב (רביעי) בתוכניתו של שרון גל בערוץ 13 ודיברה על פרשיית אבי חימי בעקבות הכתבה שהציגה במוצאי שבת. במהלך הריאיון היא פרצה בבכי בשל התגובות שקיבלה.

כזכור, במוצאי שבת, איילה חסון הציגה את כתבתה שבה חשפה כי עורכת דין צעירה המבקשת להיות שופטת טענה שעורך הדין אבי חימי, ראש לשכת עורכי הדין, ביצע מעשה מגונה במהלך שיחת וידאו כאשר עינג את עצמו ללא הסכמתה לכאורה. לפני כן היא ביקשה מחימי שיכתוב לה המלצה להיות שופטת והוא טען שכתב לה. לטענתה יש לה תיעוד של שיחת הוידאו.

בעקבות הפרסום הזה חימי הודיע אתמול על התפטרותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חימי לאחרונה התבטא בחריפות כנגד המהפכה המשפטית של יריב לוין ולאחר פרסום הכתבה טען שהאירוע שאוזכר היה בהסכמה ושהכתבה היא רדיפה שלו על רקע פוליטי. בכתבה הועלתה ההשערה שייתכן שההתנהגות הפוליטית של חימי לכאורה הייתה מתוכננת כדי שאם תיחשף הפרשה יוכל להאשים ברדיפה פוליטית.

עורכת הדין שהתלוננה על המעשה המגונה אמרה שמאז פרסום הכתבה היא מאוימת: "ביומיים האחרונים אני מותקפת, מוטרדת, התמונות שלי רצות בכל מקום. פוסטים בגנותי, טלפונים מאנשי קשר משותפים שלנו, מגופים וארגונים, רדופה. זה היה לי ברור שבמכונה כזו מטורפת ועוצמתית יפתחו מלחמה. לא לשם רציתי להיגרר, אחרת מלכתחילה גם הייתי מגישה תלונה שזה מה שנמנעתי כדי לא להגיע למקומות האלה".

עורכת הדין הכחישה את טענתו של חימי שהמעשה נעשה בהסכמה כחלק ממערכת יחסים: "לא היה לי רומן איתו, ממש לא. מרבית הפעמים שנפגשנו זה היה בנוכחות אנשים נוספים, במקום פומבי. […] הוא בחר להמציא או לבדות רומן, מאשר פשוט להתנצל".

על רקע זה חסון התראיינה אצל שרון גל והתייחסה לתגובות על הכתבה שפסלו אותה כרדיפה פוליטית.

תוך כדי דבריה, חסון בכתה והתוודתה שעברה תקיפה בעצמה בעברה: "יש אינספור עניינים שקשורים בו בתחומים של נשים, זה דבר מדהים. אני מדברת בתור ילדה שעברה תקיפה. החייתיות הזו, 'זה כן ביבי, לא ביבי' – אנשים פשוט ירדו מהפסים, חיות טרף!".

חסון כעסה על היחס שקיבלה המתלוננת: "יושבת עורכת דין, אולי לא גאונה, אולי חכמה, מתאימה להיות שופטת או לא מתאימה. היא אמרה לי 'אני לא רוצה לדבר על זה, אני בניתי חיים'. אני חטאתי ושכנעתי אותה לדבר".

היא סיימה את דבריה בזעם: "תגידו, איבדתם את זה? ירדתם מהפסים? תתביישו לכם! תתביישו לכם! מה המחאה תמות אם הגאון הזה שהיה ימין ופתאום נהיה שמאל ילך??"

צילום: חמש עם שרון גל, רשת 13

Back to top button