בידורמבזקים

הרג בשגגה צלמת: הוגשו האישומים נגד אלק בולדווין

השחקן אלק בולדווין הואשם אתמול (שלישי) רשמית בהריגה בשוגג בירי של צלמת קולנוע על סט של סרט בניו מקסיקו.

הצלמת הלינה האצ'ינס מתה זמן קצר לאחר שנפצעה במהלך חזרות בחווה בפאתי סנטה פה ב-21 באוקטובר 2021. בולדווין כיוון אליה את האקדח, אותו חשב לאביזר על סט, כשלהפתעתו האקדח ירה קליע אמיתי, הרג אותה ופצע את הבמאי, ג'ואל סוזה.

התובעת המחוזית של סנטה פה הגישה את מסמכי האישום בשמות בולדווין והאנה גוטיירז-ריד, שפיקחה על כלי נשק על הסט של המערבון "חלודה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בולדווין וגוטירז-ריד שומרים על חפותם ואמרו שיילחמו בהאשמות.

עורך דינו של בולדווין, לוק ניקאס, טען כי: "למר בולדווין לא הייתה סיבה להאמין שיש כדור חי באקדח – או בכל מקום על סט הסרט […] הוא סמך על אנשי המקצוע שאיתם עבד".

התובעים אמרו כי מעורבותו של בולדווין כמפיק וכמי שירה באקדח הכבידה בהחלטה להגיש כתב אישום.

התובעת אמרה הסט "התנהל באופן חפוז ומשוחרר" וכי בולדווין היה צריך להיות מודע לתקלות קודמות שקרו על הסט ולחששות בטיחותיים שבעלו מספר אנשים. היא הדגישה כי בולדווין הוא זה שכיוון את האקדח ולחץ על ההדק.

לבולדווין וגוטירז-ריד יינתן זימון להופיע בבית המשפט. התובעים יוותרו על חבר מושבעים גדול ויסתמכו על שופט שיקבע אם יש מספיק ראיות כדי להתקדם למשפט. ההחלטה עשויה להימשך עד 60 יום.

הריגה בשוגג (involuntary manslaughter) יכולה להיות כרוכה בהרג המתרחש בזמן שהנאשם עושה משהו חוקי אך מסוכן ופועל ברשלנות או ללא זהירות. התובעת ציטטה דפוס של "התעלמות פושעת מהבטיחות" על סט הסרט.

התובעים גם אמרו שהם יפרסמו את תנאי הסדר הטיעון החתום עם עוזר הבמאי דיוויד הולס, שפיקח על הבטיחות על הסט. משתתפי החזרה הלא מצולמת מסרו דיווחים סותרים בנוגע למי מסר את האקדח לבולדווין. הולס הסכים להודות באשמה בשימוש רשלני בנשק קטלני.

בולדווין תיאר את ההרג כתאונה טרגית. השחקן בן ה-64 טען כי נאמר לו כי האקדח בטוח וביקש לטהר את שמו.

בולדווין ידוע בתפקידיו בסרטים כמו "המצוד אחר אוקטובר האדום" ו-"ביטלג'וס" בנוסף על תפקיד ראשי בסיטקום המצליח "רוק 30".

אלק בולדווין
אלק בולדווין. לקוח מעמוד הפייסבוק של The Alec Baldwin Show

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button