מבזקיםצבא וביטחון

על סף פיצוץ: חיל האוויר תקף ברצועה – חמאס ירה לעבר המטוסים | ההסלמה בעזה

מטוסי קרב תקפו הלילה (חמישי) אתר ייצור ואחסנת חומרי גלם כימיים המשמש את מערך הייצור הרקטי של ארגון הטרור חמאס ואתר לייצור אמצעי לחימה, הממוקמים שניהם במרכז רצועת עזה.

בצה"ל מסרו כי התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור הרקטה, שיורטה על ידי לוחמי ההגנה האווירית מוקדם יותר היום, משטח רצועת עזה לשטח ישראל. תקיפה זו מהווה פגיעה משמעותית ביכולת ההתעצמות וההתחמשות של חמאס.

"ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה והוא זה שישלם את מחיר ההפרות הביטחוניות נגד מדינת ישראל." אמרו בצה"ל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר התקיפות של צה"ל, ארגון חמאס שיגר מספר רקטות נוספות ליישובי העוטף, ביצע ירי מקלעים לעבר מטוסי חיל האוויר ואף לכיוון יישובי העוטף.

דובר ארגון הטרור חמאס, חאזם קאסם הגיב לאירועים: "פשיטות הכיבוש הציוני על עזה הן המשך לתוקפנות והמלחמה שהם מבצעים נגד העם הפלסטיני שלנו, ועליית המדרגה בתוקפנות כלפי האסירים הגיבורים שלנו."

שר הביטחון, יואב גלנט אמר: "חיל האוויר השמיד הלילה אתרי ייצור ואחסון אמצעי לחימה של חמאס. ‏כל ירי על מדינת ישראל או נסיון לפגוע בחייהם של תושבי הדרום יתקל בעוצמתו של צה״ל."

באדיבות דובר צה"ל
באדיבות דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button