חדשות הארץמבזקים

השר בן גביר בגדרה: "אנשים מרגישים לא בטוחים ואני נלחם על זה"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע היום (שישי) לגדרה בעקבות מקרה האונס המחריד שאירע הלילה בעיר. השר בן גביר הגיע לשמוע את תושבי המקום ושוחח איתם על תחושת הביטחון הכללית. תושבות האיזור אמרו לשר כי הן מפחדות לצאת מהבית, וסיפרו לשר כי בעיר גדרה מתגוררים 35,000 תושבים, אך יש בה עשרה שוטרים בלבד.

השר הבטיח לתושבים כי הוא מחוייב לביטחון של האזרחים: "זה במשמרת שלי, ואני מתחייב לעשות הכל כדי להחזיר לכאן את הביטחון".

צילום: דוברות השר לביטחון לאומי

השר בן גביר הוסיף ואמר כי "האירוע הזה הוא אירוע נורא ואיום ואני מקווה שתוך זמן קצר ימצאו את בן העוולה שעשה את זה. אני באתי לכאן גם כדי לדבר באופן כללי על תחושת הביטחון. אנשים כאן, ולא רק כאן, גם בכפ"ס ובראשון ובנצרת, מרגישים לא בטוחים. צריך לעשות שינוי מאוד רציני, על זה אני עובד, על זה אני נלחם 24/7, כדי שיהיה משמר לאומי, כדי שיהיה כח וכדי שנוכל שיהיו לנו את הכלים להחזיר את הביטחון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדבריו, "מבחינתי זה גם מנהיגות, להגיע לכאן, להסתכל לתושבים בעיניים ולומר להם: אתם זכאים לביטחון. יש לנו שוטרים נפלאים שעושים עבודה מאוד מאוד קשה, אבל מצד שני, חסרים תקציבים, חסרים תקנים, חסרים אנשים והתפקיד שלי זה לספק להם את זה".

השר בן גביר הבטיח שביום ראשון הקרוב יעלה את הנושא בישיבת הממשלה. "חייבים להתחיל ברפורמה שהצגתי באופן מיידי, כדי להשיב את הביטחון האישי לרחובות", ציין.

השר בן גביר
צילום: דוברות השר לביטחון לאומי
צילום: דוברות השר לביטחון לאומי

Back to top button