חדשות הארץמבזקים

מרדף חריג בירושלים: נמלט משוטרים, ניגח כלי רכב ואיבד שליטה – צפו בתיעוד

הלילה (שבת) בסביבות השעה 01:30 שוטרים שביצעו חסם יזום בציר המנהרות בירושלים במהלך פעילותם כנגד גנבי רכב, הבחינו ברכב חשוד שהגיע למקום. נהג הרכב עורר בהתנהגותו את חשדם והתבקש לעצור לבדיקה. כשהשוטרים ניגשו לרכב, הוא החל בנסיעה פרועה להימלט מהמקום תוך סיכון משתמשי הדרך.

השוטרים ביצעו אחריו מרדף והצליחו לעצור אותו לאחר זמן קצר בצד הדרך. כשהגיעו לפתוח את דלת הרכב, הנהג המשיך שוב בנסיעה פרועה ונמלט מהמקום.

באזור קריית משה על כביש בגין בחסם משטרתי נוסף, החשוד עקף רכבים מימין תוך סיכון משתמשי הדרך, סירב לעצור, ניגח את הניידת, פגע בכלי רכב של אזרחים שהיו במקום, וכמעט ופגע בשוטרים. השוטרים שחשו בסכנה להם ולמשתמשי הדרך ביצעו לעברו ירי, אולם הוא המשיך להימלט מהמקום בנסיעה מהירה ופרועה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מרדף חריג בירושלים
צילום: דוברות המשטרה

באזור מנהרת ליפתא הרכב נעצר, לאחר שנהג הרכב איבד שליטה על רכבו ונעצר ע״י ניידת משטרה. החשוד פונה מהמקום באורח קשה (עפ״י גורמי הרפואה) לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. כמו כן פונתה מהמקום נהגת רכב באורח קל לקבלת טיפול רפואי, זאת ככל הנראה כתוצאה מפגיעת רכבו של החשוד ברכבה במהלך ניסיון הימלטותו.

מרדף חריג בירושלים
צילום: דוברות המשטרה

ברכבו של החשוד נמצאה סכין ובשלב זה טרם התבררה זהותו וכוונותיו. כוחות משטרה, בהם חבלן משטרתי הוזעקו לזירה והחלו בבדיקת הרכב וזהותו של הנהג, והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

סכין נתפסה ברכב - מרדף חריג בירושלים
צילום: דוברות המשטרה
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button