חדשות הארץמבזקים

יו"ר התנועה לאיכות השלטון: "הרבה אנשים לא מבינים מה שקורה פה במדינה הזאת"

עו"ד אלעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון, התארח היום (שבת) באירוע "שבתרבות" בהנחייתה של ליאור קינן בבאר שבע והתייחס לרפורמה המשפטית.

עו"ד שרגא אמר כי "כשרואים את האמוק ואת הטירוף שרכבת החורבן הזו נוסעת מבינים שאין עם מי לנהל משא ומתן… הם רצים, יש להם פה אג'נדה מאוד ברורה, מאוד מדויקת, לקחת את מדינת ישראל ולהפוך אותה מדמוקרטיה ליברלית לדיקטטורה פאשיסטית והם על זה ב- 200 קמ"ש ולצערי הרב הרבה אנשים לא מבינים מה שקורה פה במדינה הזאת. וזה לא קשור לימין ולשמאל ולא קשור לכלום".

עוד הוסיף כי "אנשים בכלל לא מבינים את האירוע. אנשים צריכים להבין שלמדינת ישראל אין חוקה שמגדירה את כללי המשחק של מה מותר ומה אסור. אין מגילת זכויות אדם במדינת ישראל. שזה אומר שכל זכות חוקתית שנוגעת לכל אחד ואחת שיושבים כאן בחדר הזה, בין אם זה הזכות שלכם לקניין ובין אם זה הזכות שלכם לחופש תנועה ובין אם זה הזכות שלכם לחופש ביטוי או חופש מחאה או חופש מדת, כל זכות כאת וכזאת לצערנו הרבה אינה מוגנת בחוקה ואין מי שישמור על האזרח הקטן, למעט המערכת המשפטית. אתם צריכים להבין כי מי שיפגע מזה
זה אתם ומי שישלם את המחיר זה כל אחד ואחת מכם. כי אם יפגעו בחופש הקניין ויבטלו את החירות הזאת אז יוכלו להיכנס אליכם לחשבונות בנק ויוכלו לקחת לכם את הבתים ויוכלו לקחת לכם כל דבר ודבר. אתם צריכים להבין כי בדיקטטורות בסוף השלטון עושה עם האזרח הקטן מה שהוא רוצה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צפו בראיון המלא:

Back to top button