מבזקיםמשפטי/פלילי

נעצר החשוד באונס האישה בגדרה ו-6 בני משפחה מהפזורה הבדואית

החל משעות הבוקר (שבת) שוטרי מחוז המרכז במשטרת ישראל בפיקודו של ניצב אבי ביטון, ניהלו מצוד נרחב אחר החשוד באונס אישה בגדרה.

חפ"ק מיוחד הוקם במטה המחוז, בו ניהלו בלשי ימ"ר מרכז, יחד עם מערכי משטרה נוספים, מצוד אחר החשוד באונס של תושבת גדרה, בשנות ה- 30 לחייה בדירתה אתמול לפנות בוקר.

קציני ימ"ר מרכז סקרו בפני מפקד המחוז את ממצאי החקירה והמצוד, לרבות ממצאים פורנזים, תיעודים ואמצעים טכנולוגיים נוספים, המצביעים על חשד כלפי בני משפחה אחת, שככל הנראה עובדים בעיר. החשוד המרכזי במעשה, בן 22 נעצר באיו"ש ועמו שישה חשודים נוספים בני משפחתו מהפזורה הבדואית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ניצב אבי ביטון שיבח את פעילות כלל מערכי המשטרה עד למעצר החשודים בתיק, והדגיש כי ההחלטה להטיל את החקירה והמצוד על היחידה המרכזית של המחוז, אפשֹרה הפעלת יכולות ואמצעים מיוחדים, במטרה להגיע לחקר האמת ומעצר מהיר.

מפקד המחוז אישר את כלל פעולות המצוד ומהלכי החקירה הגלויות והסמויות, ובכלל זה מעצר החשודים בנקודות זמן ומקום רלוונטיים, בארץ ובשטחי איו"ש,

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, הגיב למעצר ואמר: "אני מברך את משטרת ישראל על לכידתו של החשוד באונס המזעזע שהתרחש בגדרה ביום שישי האחרון. כולי תקווה, יחד עם כל קהילת גדרה – שנראה החמרה משמעותית בענישה ומיצוי הדין עם הפושע הנתעב. הנחיתי את השיטור העירוני להגביר את הסיורים בשכונת גולדה בפרט ובכל גדרה בכלל. אנחנו נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על ביטחונם של התושבים בכל זמן."

חשוד באונס בגדרה
החשוד שנקלט במצלמות האבטחה. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button