מבזקיםמשפטי/פלילי

בשל סכסוך: שניים מואשמים שהצטיידו בנשק וירו למוות באדם בדרום

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד הישאם אבו חרמה (22) ומוחמד זיאדנה (22) מרהט. זאת לאחר שבגין סכסוך עם אחיו של אבו חרמה ירו הנאשמים לעברו הרגו אותו ופגעו באדם אחר.

מכתב האישום שהגישה עו"ד שרון שוורץ עולה כי הנאשמים היו מסוכסכים עם המנוח, שהינו אחיו של אבו חרמה ובן דודו של זיאדנה. במסגרת הסכסוך במהלך מאי האחרון דקר המנוח את זיאדנה ובדצמבר האחרון בוצע ירי לעבר המנוח והוא נפצע ברגליו. בסמוך לירי ניסה המנוח להצית את רכבו של אבו חרמה. בעקבות הסכסוך, החליטו הנאשמים לנקום במנוח ולגרום למותו, לשם כך, הצטיידו הנאשמים בנשק.

ביום 20.12.22 בשעות הלילה הגיע המנוח לשיג (אוהל אירוח) במתחם ביתו של חברו בסמוך לרהט. הנאשמים הגיעו אל האזור עם אדם נוסף, הבחינו במנוח ובחברו ואז ירה אבו חרמה לעבר השניים. משהבחינו הנאשמים כי המנוח וחברו נפגעו מהירי, נמלטו במהירות מהמקום. לאחר האירועים, נמלט אבו חרמה מן המשטרה ונתפס רק כחודש לאחר מכן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסמוך לכך הגיעו אנשים נוספים ששמעו את קולות הירי ופינו את הפצועים לבית החולים. כתוצאה מהאירוע נפטר המנוח ואילו לחבר נגרמו חבלות חמורות (נכון למועד זה הוא עדיין מאושפז בבית החולים).

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד שוורץ: "העבירות המיוחסות למשיבים, בנסיבות המתוארות בכתב האישום, מעידות, כמאה עדים על המסוכנות האינהרנטית הנובעת מהם. מדובר בעבירות שקדמו להן שקילה ותכנון, הצטיידות בנשק ובתחמושת אותם נשאו המשיבים שלא כדין כשהם נחושים לבצע את זממם וברי כי אין עליהם מורא החוק."

לנאשמים יוחסו עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, ניסיון רצח, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ועבירות בנשק ותחמושת (נשיאה והובלה) לאבו חרמה יוחסה גם עבירה של שיבוש מהלכי משפט.

ירי - רצח - חיסול - אקדח
אילוסטרציה

Back to top button