סרטונים

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה – 05/02/2023

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה:
"בתחילת דבריי אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחתו של יו"ר הכנסת לשעבר, שבח וייס ז"ל. שבח היה נציג נאמן של שורדי השואה ושל עם ישראל. אני לא תמיד הסכמתי איתו, אבל תמיד הערכתי אותו. הערכתי את מחויבותו שלו לאזרחי ישראל, לתקומת עמו, למדינת ישראל ובייחוד להנצחת זיכרון השואה. הוא היה מחויב לזה בכל נימי נפשו. יהי זכרו ברוך.

הממשלה תשלים היום את הקמתו של יישוב חדש – היישוב "חנון" בעוטף עזה. אנחנו החלטנו על הקמתו בזמן הממשלה הקודמת שלנו, והיום אנחנו משלימים את ההקמה ע"י תקצוב התכנון של היישוב, ובכך אנחנו מוציאים את הקמת היישוב אל הפועל. הקמת היישוב היא עדות נוספת לחוסן של עוטף עזה ולעוצמתה של מדינת ישראל עם כל האיומים, מול טפטוף כזה או אחר שאנחנו מגיבים עליו בעוצמה. אנחנו רואים שאנשים מדברים בהחלטות שלהם לבוא ולהתיישב בעוטף עזה ולהקים יישובים חדשים באזור. אנחנו גאים לבנות את ארץ ישראל ואנחנו גאים לחזק את ההתיישבות בכל חלקיה.

אני חזרתי לפנות בוקר מביקור מדיני חשוב בצרפת. במהלך הביקור נפגשתי עם נשיא צרפת עמנואל מקרון. במרכז שיחתנו הארוכה, אני חייב להגיד, עמדה המטרה המשותפת שלנו – להיאבק בניסיון של איראן להשיג נשק גרעיני וארסנל גרעיני. הדבר הזה נמצא בקירוב עמדות שאני לא זוכר כמוהו מזה זמן רב. אירופה זזה יותר לעמדה של ישראל, לא עמדה זהה, אבל העמדות הרבה יותר קרובות, כפי שגם נוכחנו בביקורים של ג'ק סאליבן ומזכיר המדינה בלינקן בעניין של איראן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במסגרת הביקור אני נפגשתי גם עם כ-60 נציגים של הקהילה העסקית ובעלי קונצרנים מצרפת. ההון המשותף שלהם מוערך במיליארדים רבים.שמעתי מסר אחד ברור: 'אנחנו רוצים להגדיל את ההשקעות שלנו בישראל'. זה נאמר על ידי כל אחד ואחת שהיו שם. אני חוזר ואומר היום מה שאמרתי פעמים רבות בצמתים אחרים לכל מיני אנשים שכפרו באמירה הזאת ששמעתי מהמשקיעים שאני אומר לכם גם היום – כלכלת ישראל חזקה ולאורך זמן היא תמשיך להתחזק. מי שישקיע בישראל – ירוויח.

במקביל, בשבוע שעבר חנכתי עם נשיא צ'אד, שהגיע לישראל, את שגרירות צ'אד בישראל. צ'אד היא מדינה מוסלמית גדולה במרכז אפריקה. היא מהווה תוספת חשובה להסכמי אברהם שהבאנו. אנחנו ממשיכים לפעול להגדיל ולהעמיק את מעגל השלום סביבנו.

בזמן שאנחנו מזניקים את ישראל בתחום המדיני והכלכלי, אנחנו פועלים גם כמובן בתחום הביטחוני. אני משבח את כוחות הביטחון על סיכול של שני פיגועים קשים שתוכננו לימים הקרובים. הפעולות הללו הצילו חיים רבים. בנוסף אני משבח את שב"כ וצה"ל על המבצע ביריחו, במהלך המבצע הזה נתפסו מחבלים שהיו מעורבים בפיגועי טרור נגד ישראלים. המדיניות שלנו ברורה: אנחנו פועלים בכל מקום ובכל האמצעים כדי לסכל טרור ולפגוע במי שמתכנן לפגוע בנו.

אנחנו ראינו אתמול איום מפורש לרצח ראש ממשלה בישראל. האיום הזה פורסם שחור על גבי לבן בפייסבוק. הוא הגיע מדמות מובילה בהפגנות נגד הממשלה.

אנחנו יודעים שאפשר להתווכח על מה באמת מסכן את הדמוקרטיה, אבל קריאות מפורשות לרצח, לרצח פוליטי, זה לא דבר שנתון לוויכוח – זאת סכנה אמיתית לדמוקרטיה שכולם צריכים לצאת נגדה בתוקף.

וידאו: רועי אברהם, לע"מ

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=tVbFDXAkW9s?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

21 תגובות

  1. God bless Israel and god bless you all and the great PM Benjamin nataniyaho god bless you and protect you sir and long long long long long long long long long long life Israel shalom 💙 💙 💙 💙 💙 💙

  2. ***((()))***(((( כל עוד נותנים לערבים לחיות באשליה שיש להם דריסת רגל בארצנו הקדושה הטרור לא ייפסק !!!

    היועצים המדיניים שעמדו מאחורי הסכם אוסלו לא ידעו את מספר הדברים הבאים.
    לא ידעו שזה הסכם כניעה ולא הסכם שלום.
    לא ידוע שהקורבנות יהיו קורבנות כניעה ולא קורבנות שלום.
    לא שיערו שמספר הקורבנות משתי הצדדים יהיה בכמויות סיטונאים.
    לא ידעו שזה יגרום לרצח ראש ממשלה.
    לא ידעו שהמורים – ההורים – המדינאים של הפלסטיניים. יחנכו את בני משפחותיהם שיוולדו אחרי הסכם אוסלו – למסור את נפשם ולרצוח, על בסיס שקר היסטורי שהארץ הזו כביכול שייכת להם.

    כל עוד אנחנו לא מוצאים דרך, לעקור את שטיפת המוח המעוות של הדור החדש של הפלסטינים. והדור החדש של השמאלנים בארצנו. לא תימצא דרך אחרת להתגבר על הטרור.

    כל הבעיות נובעות מהכישלונות של כל הממשלות הקודמות במישור המדיני"!!
    אחת הסיבות; המכשולים מהשופטים השמאלנים שעמדו בדרכם.
    הפתרון היחידי לכל סוגי הטירור למיניהם הוא; להעביר מסר חד וחודר – לכל עמי העולם.
    החוקים הבינלאומיים לא חלים כלל וכלל על הבעלות שלנו – עם ישראל- על כל חלקי ארץ ישראל השלמה. שהיא "נחלת עולם" שניתן לנו – רק לנו, על ידי "בורא עולם" ל"עם עולם" לפי מה שכתוב ב"תורת עולם" שבה מאמינים גם אומות העולם- לעד ולנצח נצחים.

  3. השמואל כמו חגבים לעומת נתניהו המנהיג הגדול בעולם איפו המשטרה למה הנבל לא בכלא אהרון ברק ידע להכינס לכלא ילדות בנות 12 עד 14 באלימות קשה למעצר של 39 ימים שזרקו אותם מהבתים וחיות שמינה וכל השנים אהרון ברק ממשיך במשימה אהוד ברק אהרון ברק שניהם מאוד דומים לעולם לא אשכח את המילים של אהוד ברק כשערבים רוצחים יהודים מופיע בערוץ 11 ומודיע שעם הוא היה ערבי הוא היה מתחבר למחבלים והמחבלים המשיכו במרץ גדול יותר לרצוח ביהודים בתקופת אוסלו יש לשניהם משהו מאוד משותף השמואל מוכר אותם כאילו היו " גאונים " כל אחד יכול לעבור כל טמבל יכול ללמוד לעבור את המבחנים ויגידו שהם גאונים עם בכלל מישהו עשה להם מבחנ ים אמיתיים העבודה של מהנדסי המוחות למה לא מכנסים את כל הפקדים שעושים ועשו הפיכה שילטונית לכלא לתת לשופטי שקר לנהל את המדינה זה אומר שלא תהיה מדינה לעם היהודי

  4. בהצלחה בכל מעשיו לראש ממשלתנו בנימין נתניהו!

    משיב הרוחניות ומוריד הגשמיות

    חורף יבש במיוחד ירד עלינו השנה. בצפון הארץ נרשם שיא שלילי של ארבעים שנה ומפלס הכנרת עלה רק בסנטימטר וחצי לעומת הממוצע לתקופה.

    אנחנו בישראל תלויים לגמרי בכמות הגשמים שיורדים על אדמותינו ולא סתם. נקשרנו בתלות הזו כדי שנרגיש עד כמה אנחנו תלויים בשמיים, באיתני הטבע, בכוח העליון.

    שנת בצורת היא לא דרכו של הטבע להעניש אותנו על משהו רע שעשינו, אלא לאותת לנו שאת החשבונות שלנו אנחנו צריכים להתחיל מהנקודה הזאת: הכול תלוי בשמיים. אין לנו מקור חיים אחר.

    בשנת בצורת קשה במיוחד שירדה על ארץ ישראל בתקופה קדומה יותר, אחד מחכמי ישראל בשם חוני המעגל, סימן סביבו עיגול ואמר שהוא לא יוצא ממנו עד שלא יורד גשם – והגשם ירד. היינו יכולים לעשות כמוהו אלא שיש תנאי: דרושה אמונה. האם יש בנו אמונה, האם יש בנו נכונות למסור את הגשמים בידיו של הכוח העליון – להיות בטוחים שבו הכול תלוי ובנו תלוי רק דבר אחד: לבטוח בו?

    לא מספיק לקוות לגשם שירד, צריך לשאוף גם להשיב את הרוח. רוח, רוחניות, היא הרגשה שהטבע, הכוח העליון נמצא בכול, מכסה ומקיים את החיים, את היקום. אנחנו צריכים לצפות לרוחניות, להתגעגע, להשתוקק שתשוב אלינו. אם היא תשוב אלינו, תרד מאיתנו הגשמיות, תהיה בנו אמונה ונשאיר את הגשמים בלב שלם בידי שמיים.

    לכן אנחנו לא צריכים להתפלל שלא תהיה בצורת, אלא לייחל שתהיה בינינו קצת יותר רוחניות. כל אחד צריך לבקש מהבורא: "תביא לי רוח, אני זקוק לה, ותוריד ממני את הגשם כדי שארגיש שאתה ממלא את כל העולם, את המציאות". יותר מזה אדם לא צריך. רק להתפלל על עצמו, על בני עמו ועל כולם שתשוב הרוח, שתחזור אלינו אהבת הטבע, האדם והעולם, והכוח העליון ישרה בינינו.

  5. תנו יד לשלום ולחיזוק מדינת ישראל לעזור לבנות ישראל חזקה ובתוכה השלום חיב להתחיל ‏מתוך ישראל בינינו היהודים תעזרו 1.2 ולראשון הממשלה

  6. איפה כל הישובים החדשים בגליל ובנגב?
    איפה הכשרת כל (ואני חוזר כל) ההתישבות הצעירה ביהודיה ושומרון?
    למה אנחנו מחכים?
    כבוד ראש הממשלה אתה חייב לתקצב את בן גביר ולוודא שהוא יצליח במיליון אחוז. הצלחתו היא הצלחתך

Back to top button