מבזקיםמשפטי/פלילי

"העדר יכולת לווסת דחפים מיניים": כתב אישום הוגש בגין ניסיון אונס שאירע לפני עשור

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד אברהם לגסה (29) מראש העין לאחר שניסה לאנוס עוברת אורח שחזרה מבילוי, תוך שימוש בכוח ובאלימות כלפיה.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין נתנאל בוג'ו עולה כי בינואר 2012, בשעות הבוקר המוקדמות, א.א (ילידת 1980) הלכה לבד ברחובות ראש העין כשחזרה מבילוי. לגסה שהיה בקרבת מקום, התקרב לא.א, נגע בישבנה מעל בגדיה, ומיד לאחר המעשה התנצל, והיא המשיכה בדרכה. בהמשך, עברה א.א דרך גן בעיר, אז התנפל עליה לגסה מאחור, אחז בצווארה וחנק אותה תוך שהוא אומר לה: "אני חם מאוד ורוצה לאנוס אותך". א.א נאבקה בלגסה והחלה לצעוק, אך הוא לא הפסיק והמשיך לחנוק אותה ונשך את לחיה תוך שהוא מאיים עליה כי אם תצעק הוא ירצח אותה. מיד בהמשך לכך, לגסה ניסה להשכיב את א.א בכוח על ספסל, בזמן שהוא אוחז בגרונה, ואז ניסה לבצע בה מעשים מיניים אך היא נאבקה בו ומנעה ממנו לבצע בה את זממו. על אף האמור, לגסה שפשף את איבר מינו בסמוך אליה ובהמשך הותיר אותה לבדה ונמלט.

בבקשת המעצר עד לתום ההליכים ציין עו"ד בוג'ו: "… המשיב ניסה לאנוס את המתלוננת תוך שימוש בכוח ובאלימות. המשיב ביצע את זממו באישון לילה, כלפי מתלוננת שאינה מוכרת לו כלל …. המשיב לא חדל ממעשיו, חרף העובדה שהמתלוננת נאבקה בו לאורך כל האירוע…."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ועוד ציין: "… מדובר באירוע חריג בחומרתו המשלב עבירת מין ואלימות כלפי קורבן אקראי, שנעשה על רקע "בעיית" שתיית אלכוהול לדבריו של המשיב, תוך התנהגות המלמדת על העדר יכולת לווסת דחפים מיניים."

אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button