סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו: " אנחנו ממשיכים את תנופת ההתיישבות בעוטף עזה כמענה הולם לטרור"

ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר אישור הממשלה להקמת יישוב חדש בעוטף עזה: " אנחנו ממשיכים את תנופת ההתיישבות בעוטף עזה כמענה הולם לטרור"

ראש הממשלה בנימין נתניהו:
"יום חג, ערב ט"ו בשבט, הממשלה החליטה על הקמת יישוב חדש. באופן מעשי – התחלת התכנון של היישוב ״חנון". כולנו מרגישים שאנו ברגע היסטורי, כי אנחנו ממשיכים את תנופת ההתיישבות בעוטף עזה כמענה הולם לטרור וכביטוי לציונות הבסיסית וליישוב ארץ ישראל.

זה דבר גדול מאוד. אתה (תמיר עידאן) עבדת על זה במשך שנים, אני רוצה להודות לך. אני רוצה להודות לך שר השיכון, על ההתגייסות המוחלטת לדבר החשוב הזה. אנחנו מחכים להניח את אבן הפינה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף:
"זו נקודת אור מתוך החושך הגדול שמנסים היום להביא עלינו, על עם ישראל כולו. לידי עומד ראש ממשלה שזקוק להרבה חיזוק. הנטיעה הזו שהוא נוטע היום, בערב ט"ו בשבט, זוהי נטיעה להמשך בניית ארץ ישראל בכל הכוחות, כל העם כולו ובעזרת השם יתברך שמו".

ראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן:
"אני מאוד מתרגש. ערב ט"ו בשבט היום, כמה סמלי. אני רוצה להודות לך קודם כל, אדוני ראש הממשלה, על השנים הרבות שאתה הולך איתי יד ביד, וגם ברגע ההיסטורי הזה. עם הרבה נחישות, רצון ועזרה שלך לעוטף עזה ולעוטף ישראל.
ראינו מה קרה בעוטף מאז ״צוק איתן״ עד היום – צמיחה של מעל 40 אחוז במספר התושבים.

אדוני שר השיכון, אנחנו לא מכירים הרבה, אבל ההתגייסות המיידית שלך והנחושה עם המנכ"ל שלך שגם דיברתי איתו מקודם, נקשרתי באמת. באתם, שמתם, את זה על השולחן כי זה היה נכון להיום בעת הזו להגיד לאויבנו – אתם תפגעו, אנחנו ננטע, נעשה ונצמח דווקא במקומות האלה.

אני רוצה להודות לשניכם, מקרב לב אדוני. ושוב, בשם תושבי המועצה, גם לך אדוני שר השיכון, בעזרת ה' נעשה ונצליח. אבן הפינה – מחכים רק לכם, מתי שתגידו נכין את השטח. ועם ישראל ימשיך לצמוח ולשמוח".

ראש הממשלה בנימין נתניהו:
"אני אמרתי בישיבת הממשלה שהתשובה ההולמת לטרור זה קודם כל להלום בטרור וליישב את ארץ ישראל. ובייחוד באזורים הסמוכים לרצועת עזה. תודה רבה".

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=Qcf8OwJaOPU?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

19 תגובות

  1. משיב הרוחניות ומוריד הגשמיות

    חורף יבש במיוחד ירד עלינו השנה. בצפון הארץ נרשם שיא שלילי של ארבעים שנה ומפלס הכנרת עלה רק בסנטימטר וחצי לעומת הממוצע לתקופה.

    אנחנו בישראל תלויים לגמרי בכמות הגשמים שיורדים על אדמותינו ולא סתם. נקשרנו בתלות הזו כדי שנרגיש עד כמה אנחנו תלויים בשמיים, באיתני הטבע, בכוח העליון.

    שנת בצורת היא לא דרכו של הטבע להעניש אותנו על משהו רע שעשינו, אלא לאותת לנו שאת החשבונות שלנו אנחנו צריכים להתחיל מהנקודה הזאת: הכול תלוי בשמיים. אין לנו מקור חיים אחר.

    בשנת בצורת קשה במיוחד שירדה על ארץ ישראל בתקופה קדומה יותר, אחד מחכמי ישראל בשם חוני המעגל, סימן סביבו עיגול ואמר שהוא לא יוצא ממנו עד שלא יורד גשם – והגשם ירד. היינו יכולים לעשות כמוהו אלא שיש תנאי: דרושה אמונה. האם יש בנו אמונה, האם יש בנו נכונות למסור את הגשמים בידיו של הכוח העליון – להיות בטוחים שבו הכול תלוי ובנו תלוי רק דבר אחד: לבטוח בו?

    לא מספיק לקוות לגשם שירד, צריך לשאוף גם להשיב את הרוח. רוח, רוחניות, היא הרגשה שהטבע, הכוח העליון נמצא בכול, מכסה ומקיים את החיים, את היקום. אנחנו צריכים לצפות לרוחניות, להתגעגע, להשתוקק שתשוב אלינו. אם היא תשוב אלינו, תרד מאיתנו הגשמיות, תהיה בנו אמונה ונשאיר את הגשמים בלב שלם בידי שמיים.

    לכן אנחנו לא צריכים להתפלל שלא תהיה בצורת, אלא לייחל שתהיה בינינו קצת יותר רוחניות. כל אחד צריך לבקש מהבורא: "תביא לי רוח, אני זקוק לה, ותוריד ממני את הגשם כדי שארגיש שאתה ממלא את כל העולם, את המציאות". יותר מזה אדם לא צריך. רק להתפלל על עצמו, על בני עמו ועל כולם שתשוב הרוח, שתחזור אלינו אהבת הטבע, האדם והעולם, והכוח העליון ישרה בינינו.

  2. נזכרתי שבזמן "שומר חומות " שהערבים עשו פוגרומים ביהודים אותן רשתות וחברות יצאו בקמפיין של "דו קיום" ו"כבוד" …

    חבורה של סוכני בורות שונאי דמוקרטיה מנסה להשפיע על הגורמים בחו''ל על מנת לשכנע אותם לפגוע בכלכלת ישראל כדי שיוכלו להגיד שזאת תוצאה של הרפורמה המשפטית. תזכרו את השמות, אלה האויבים מבפנים.

    אם לא תהיה רפורמה נאבד את המדינה לשמאל הקיצוני ולאויבים חיצוניים שעושים שימוש בדמוקרטיה להחריב את ישראל ולהגן על מחבלים ומסתננים בבית משפט. זוהי הסיבה היחידה למה הם מתנגדים. קורא לממשלה להמשיך בכל הכוח !!!!

    עשרות " קלקלנים " מהאספסוף השמלאני , לא יעזור לכם נוכלים, הרפורמה תעבור וסוף סוף תהיה פה דמוקרטיה אמיתית ולא שלטון דיקטטורי של כנופיית אייטולות בגצ ,רועצים מושחתים, והפקידונים נוכלים ! כולם למרבה הפלא מהאספסוף השמלאני .

Back to top button