מבזקיםפוליטי / מדיני

יו"ר ועדת העבודה על נאום ה"קריעה" של לפיד: "האם האמיתית ב'משפט שלמה' לא אומרת גזורו"

יו"ר ועדת העבודה והרווחה, ח"כ הרב ישראל אייכלר, הגיב לפני זמן קצר (שני) על נאום ה"קריעה" של יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד, בו אמר שאם הרפורמה המשפטית מדינת ישראל תתפצל לשתיים והחברה הישראלית לא תוכל לחיות יותר תחת אותה מדינה.

"ההסתה מגשימה את עצמה. ראשי האופוזיציה מאיימים בקריעת המדינה, וממרידים את בוחריהם נגד החזרת סמכויות הכנסת הנבחרת בבחירות דמוקרטיות, ובעד המשך משטר הדיכוי של השלטון הדיקטטורי בראשות פעילי מרצ השולטים דרך הבג"ץ." פתח אייכלר את דבריו.

עוד הוסיף ואמר: "הם מקוננים שהבוחרים שלהם כבר לא מרגישים חלק מהמדינה ורוצים לרדת מהארץ בדרכונים פולנים וגרמנים. הם חשים שהם רק משלמים מיסים אבל אין להם מדינה. זאת בדיוק ההרגשה של היהודים החרדים במשך 75 שנה תחת משטר הדיכוי החילוני. אנו משלמים מיסים לשלטון מתנכר הגוזר עלינו גזירות כלכליות ואחרות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר: "אף יהודי חרדי לא העלה בדעתו לקרוא להמרדה, למלחמת אחים או לירידה המונית מהארץ. כי רק לנו אין ארץ אחרת. למתבוללים יש הרבה מדינות "נאורות" בעולם. אף חרדי לא איים בנשק ולא משכנע בנקים ומשקיעים להוציא את הכספים מהמדינה. כי האם האמיתית ב'משפט שלמה' לא אומרת "גזורו"."

ארכיון. צילום: אתר הכנסת

Back to top button