כלכלהמבזקים

שכר הבסיס יעלה באלפי שקלים: הסכם קיבוצי פורץ דרך לעובדי ברינקס

ההסתדרות, הנהלת ברינקס ישראל ו-ועד העובדים חתמו היום (שני) על הסכם קיבוצי שיחול על כ-600 עובדי החברה בתפקידים שונים. ההסכם מגיע לאחר משא ומתן ממושך בהובלת איגוד עובדי האבטחה, הניקיון והטיפול הסיעודי בהסתדרות בראשות יוסי ברבי, ובמרכזו הישגים משמעותיים לעובדי החברה בדמות העלאת שכר היסוד לכ-8,500 שקל בשורת תפקידים, ושיפור ניכר בתנאי ההעסקה.

עוד בהסכם:
העלאת שכר היסוד ב-250 שקל מינואר 2023.
מענק חד-פעמי של עד 3,000 שקל.
תוספת קבועה ושנתית של עד 3.5% לשכר המשולב.
העלאה של עד 2,000 שקל לשכר הבסיס לעובד מתחיל.
תוספת שכר דיפרנציאלית בהתאם לתפקיד בין 500-850 שקל.
ביטוח שיניים קולקטיבי.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "מדובר בהישג חשוב ומשמעותי עבור מאות עובדים המועסקים בתפקידים רגישים, שעל כתפיהם אחריות גדולה לנהל את הכסף של כולנו. הודות לנחישות של ההסתדרות והאיגוד, ולנכונות של הנהלת ברינקס, יזכו העובדים בהסכם שמביא עמו יציבות כלכלית ותעסוקתית, הסכם המותאם לעידן המודרני שיחזק את מעמד העובדים ויסייע לצמיחת החברה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נשיא ברינקס ישי צויקל ברך על המעמד ואמר: "ההסכם מעיד על יחסי העבודה הטובים, ועל יכולותיה של ברינקס לתת את השירות הטוב ביותר במשק. הגענו להסכם הגון ומיטיב עם כולם, כזה שנותן לנו ולעובדים לפרוץ קדימה שכן לברינקס יש הרבה אתגרים בהמשך. ההסכם ישפר את תנאי ההעסקה, וישמור את ברינקס חברה חזקה וצומחת".

יו"ר איגוד עובדי האבטחה, הניקיון והטיפול הסיעודי בהסתדרות, יוסי ברבי: "הגם שלא היה פשוט, הגענו להסכם קיבוצי טוב וחשוב מתוך הבנת צרכי העובדים ושאיפות החברה הפועלת בתוך שוק תוסס. פרט להישגים החשובים לכלל העובדים, נתנו דגש גם על שיפור תנאיהם של העובדים החדשים, במטרה לאפשר צמיחה במקום העבודה".

יו"ר ועד עובדי ברינקס פיני פדידה: "אני שמח שהעובדים זוכים בהכרה המגיעה להם. תודה רבה לכל חברי הוועדים, לעובדים והן להנהלה. שיהיה לנו בהצלחה".

בניהול המו"מ ובגיבוש ההסכם לקחו חלק מ"מ יו"ר האיגוד ומנהל חטיבה ארצי עו"ד חגי הראל, עו"ד אורן שרם מהלשכה המשפטית, שונטל קולט וסהר לוי מאגף כלכלה ומדיניות בהסתדרות, מזכיר איגוד מקצועי אילן ברנשטיין, מזכירת האיגוד ממרחב חיפה אילנה מוסקל, מזכיר איגוד מקצועי ממרחב באר שבע גבי משעלי, וראשי ועד העובדים פיני פדידה וליאור חסיד.

מטעם ברינקס: סמנ"כלית משאבי אנוש ענת חדד-ברין, מנהלת משאבי אנוש הדר אהרון, סמנכ"לית כספים דנה ברודר והראל לובימוב, סמנכ"ל תפעול אלכס גויכמן, ועו"ד יונתן פסי ועמיר ליבוביץ ממשרד עו"ד פסי.

צילום: דוברות ההסתדרות

תגובה אחת

  1. כל פעם שעני ירצה להכיא
    אני יסתכל על המודעה הזו
    מכרתם אותנו!!!
    נוכלים נמאסתם!

Back to top button