צרכנות

ניקיון דירות מקצועי – מה כולל השירות?

קרדיט לתמונה: AdobeStock

ניקיון יסודי, מקיף ומקצועי של הדירה או הבית נדרש פעמים רבות כתוספת (או תחליף) לניקיון השוטף וה"רגיל", וחברות שונות המתמחות בתחום זה בארץ מציעות שירותי ניקיון מסוגים שונים. רבים המקרים בהם ניקיון מקצועי מסוג זה יכול לעשות פלאים לדירה, ולטפל בלכלוך ומפגעי ניקיון שונים בהם קשה לטפל לבד.

מהם המקרים וסוגי הלכלוך בהם מומלץ להזמין שירותי ניקיון דירות מקצועיים? מה כוללים שירותים אלו וכיצד מומלץ לבחור את החברה שתבצע עבורנו את השירות כך שנצא מרוצים?

ניקיון לאחר שיפוץ, ניקיון דירה חדשה ועוד – מתי מומלץ לעבוד עם שירותי ניקיון מקצועיים?

הבית או הדירה של כל אחת ואחד מאיתנו מצריכים ניקיון יסודי ומקצועי של ממש אחת לתקופה, ניקיון מהסוג שאיננו יכולים או מעוניינים לעשות בעצמנו. דוגמה קלאסית לכך היא כמובן תקופות החגים (ובפרט פסח), לפניהן נהוג לעשות ניקיון יסודי במיוחד ולטפל בלכלוכים ומפגעים אשר את ההתמודדות עימם דחינו לאורך זמן רב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אך ניקיון מקצועי נדרש לרוב גם ובעיקר במקרים "מיוחדים" למיניהם. לדוגמה – ניקיון לאחר שיפוץ של הדירה מטפל בלכלוך ושאריות שתמיד נשארות מהשיפוץ, לא משנה עד כמה הוא נעשה בצורה נקיה ומסודרת. ניקיון מקצועי במקרים אלו יטפל, למשל, בשאריות צבע במקומות שונים בדירה, באבק עקשן במיוחד שנספג במשטחים וריפודים שונים, בשאריות של פסולת בניין שאולי נשארו וכמו כן עשוי לכלול גם פוליש לרצפות וכיוצ"ב. דוגמה נוספת למקרה בו מומלץ במיוחד להזמין שירותי ניקיון מקצועיים הוא לפני שעוברים לדירה חדשה. ממש לפני המעבר זה הזמן הטוב ביותר להביא את הדירה למצב התחלתי של ניקיון יסודי ו"עמוק". לאחר שנכניס את הריהוט והציוד שלנו ונתחיל לחיות בדירה, ניקיון מסוג זה כבר לא יתאפשר באותה הרמה…

קרדיט לתמונה: AdobeStock

שירותי ניקיון מקצועיים כוללים גם ניקוי חלונות יסודי ונרחב, ניקוי שטיחים וריפודים מכל סוג, ניקוי חדרי מדרגות, ניקוי לאחר שריפה (לא עלינו…) וכיוצ"ב. בקיצור – עבור כל מצב "חריג" או שגרתי אליו מגיעים לאחר זמן מה, שירותי ניקיון מקצועיים יאפשרו לנו להחזיר את הדירה שוב למצב מושלם מבחינת ניקיון וסדר.

כיצד נבחר חברת ניקיון דירות מקצועית?

בארץ פועלות כאמור כמה וכמה חברות ניקיון מקצועיות, אך לא כולן מציעות את אותם השירותים בדיוק או פועלות באותה רמה מקצועית.

על מנת לבחור בחכמה ולא להתאכזב מהעבודה שתעשה עבורנו חברת הניקיון, כדאי לבחון קודם כל את מגוון והיקף שירותי הניקיון שחברה מסוג זה מציעה (ייתכן והיא אינה מתמחה בניקיון עבור המצב הספציפי הרלבנטי עבורכם, אז ניתן לסנן אותה מרשימת המועמדות…). לאחר מכן, מומלץ לבחון את הוותק של החברה בתחום, כמו גם המלצות של לקוחות קודמים. במקרה של חברה הפועלת בתחום מזה עשרות שנים ומציגה המלצות רבות של לקוחות מרוצים, הסיכויים כי גם אתם תצאו מרוצים גבוהים במיוחד…

Back to top button