מבזקיםתאונות דרכים

בן 30 נלכד ברכבו לאחר תאונה קשה בכביש 5 ונזקק לחילוץ מורכב

גבר כבן 30 נפצע לפני זמן קצר (שלישי) בתאונת דרכים קשה שאירעה בכביש 5 סמוך למחלף פדואל. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים, במצב בינוני, לאחר שחולץ מהרכב המעוך, בו נלכד.

לירון עמר ואור שליט חובשי איחוד הצלה מדווחים מהזירה: "מדובר ברכב שהתנגש במעקה הבטיחות כתוצאה מתאונה עם משאית. בסיוע צוותים משני אמבולנסים של איחוד הצלה וצוותי רפואה של צה"ל הענקנו בזירה סיוע ראשוני לנהג הרכב שחולץ מרכבו ע"י צוותי כיבוי במצב בינוני".

רשף עומר חמד, מפקד האירוע: "התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על תאונת דרכים קשה בין משאית לרכב פרטי. למקום הוזנקו צוותים מתחנה אזורית שומרון וכן יחידות המתנדבים של התחנה. לאחר הערכת מצב ראשונית הוקפצו למקום צוותים נוספים. בהגעת הצוותים החלו לוחמי האש בחילוץ הלכוד . הלוחמים פעלו במהירות אך בזהירות מרבית וזאת על מנת לשמור על ביטחונו של הלכוד . בתום החילוץ הועבר הלכוד לגורמי הרפואה . עם הגעת הצוותים למקום  זיהינו זירה קשה ומורכבת מאוד! רכב פרטי שנכנס מאחור במשאית  , כאשר נהג הרכב פרטי  לכוד . על פי גורמי הרפואה הנהג פצוע קשה ופונה לבית החולים. אני מבקש בכל לשון של בקשה, סעו לאט ובבטחה בהתאם לתנאי הדרך והגיעו לביתכם בשלום. "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני אגף התנועה במשטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: תיעוד מבצעי כב״ה יו״ש
צילום: תיעוד מבצעי כב״ה יו״ש
צילום: תיעוד מבצעי כב״ה יו״ש

Back to top button