מבזקיםפוליטי / מדיני

חה"כ חשף: "מצאתי את עצמי כמעט לבדי חשוף לאיומים מצד בכירי המערכת"

ח"כ משה סעדה ממפלגת הליכוד נשא היום (רביעי) במליאת הכנסת את נאום הבכורה שלו. בנאומו הזכיר סעדה את תקופתו במח"ש ובייחוד את סוף תקופתו במחלקה, הזכורה לו לרעה.

ח"כ סעדה אמר בין היתר: "מח"ש היום אינה אותה מחלקה רודפת צדק שבה גדלתי. מח"ש היום מעניקה חסינות לבכירים במשטרה, מצד אחד, ומצד שני, מפקירה את השוטרים בשטח, את לוחמי מג"ב הזוטרים.. מח"ש היום חזקה על חלשים. במאבקי כנגד מגמה פסולה זו, מצאתי את עצמי כמעט לבדי חשוף לאיומים מצד בכירי המערכת שנקטו בנורמות עברייניות כלפיי באופן אישי וכלפי אנשיי."

"יותר מכל איום אחר, הדבר המאיים ביותר על קיומנו כאן הוא הריקבון הפנימי. חברה המתנהלת ללא ערכים של אמת, צדק ושלום לא תאריך ימים. היסודות והעוגנים הרוחניים שלנו הם שיבטיחו את קיומנו, והם-הם שצריכים להוביל אותנו בדרכנו לכונן כאן חברת מופת כפי שקבעו נביאינו. " הוסיף סעדה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר סעדה: "לכן מתוך העולם הערכי שבו גדלתי ושעליו חונכתי, בכוונתי לשאת בדיוק את הדגלים הללו. בעזרת השם, אפעל להשיב את האמת והצדק למערכות אכיפת החוק. אין אנשים שהם מעל לחוק, ואין אזורים במדינה שהם מחוץ לחוק. מערכת אכיפת החוק חייבת לאפשר את קיומה של ביקורת בלתי תלויה ואפקטיבית על המשטרה, על הפרקליטות, ועל בתי המשפט. המאבק שלנו, ושלי, הוא על דמותה ועל ערכיה של מדינת ישראל."

משה סעדה
צילום: דוברות הכנסת – דנים שם טוב

תגובה אחת

  1. טמבל. איש עם רבשי קיפוח שלא מצליח להבין שהוא טמבל אמיתי. היה טמבל ויישאר טמבל. תשאלו את ותיקי הפרקליטות.

Back to top button