מבזקיםצבא וביטחון

"יש לנו על מי לסמוך": שר הבטחון סייר בספינת הטילים סער 6 ״אחי מגן״ ובשייטת הצוללות

שר הביטחון יואב גלנט, ביקר היום (רביעי) בבסיס חיל הים בחיפה. שר הביטחון התקבל על ידי סגן הרמטכ״ל האלוף אמיר ברעם, מפקד חיל הים האלוף דוד סער סלמה, ופורום הפיקוד הבכיר של החיל.

השר גלנט קיבל סקירה מבצעית ומודיענית על פעילות חיל הים, בניין הכוח ודרכי הפעלת הכוח בגזרות הפעולה השונות. שר הביטחון שוחח עם מפקדי החיל על המענה והפעילות המבצעת שמתבצעת למול האיומים השונים, על ידי לוחמי ולוחמות חיל הים. כמו כן, שר הביטחון סייר בספינת הטילים סער 6 ״אחי מגן״ ובשייטת הצוללות, שם שוחח עם הלוחמים והמפקדים.

שר הביטחון גלנט אמר על ספינת הטילים ״אחי מגן״: "יש לנו על מי לסמוך, הזרוע הארוכה של מדינת ישראל באה לידי ביטוי גם ביכולות הבלתי רגילות של לוחמי הים, על הספינות, בצוללות, לוחמי הקומנדו הימי ואחרים. התוצאה של הפעילות הזו היא הישגים מבצעיים, מודיעיניים ואחרים, שרובם אינם גלויים לעיניי הציבור. דוגמה לכך הייתה כאשר ראינו את המל"טים שכוונו לעבר האסדות של מדינת ישראל, מיורטים על ידי ספינות חיל הים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, אמר גלנט: ״אני יכול לומר לציבור בישראל – הבנים והבנות שלכם שמשרתים בחיל המצוין הזה, פועלים במסירות ובהצלחה למען ביטחונה של מדינת ישראל, אנחנו גאים בהם״.

יואב גלנט - צוללת - שר הבטחון
צילום: אריאל חרמוני
יואב גלנט - צוללת - שר הבטחון
צילום: אריאל חרמוני
יואב גלנט - צוללת - שר הבטחון
צילום: אריאל חרמוני

Back to top button