מבזקיםתאונות דרכים

טרגדיה: בת 70 נהרגה בתאונת הדרכים הקטלנית סמוך למבקיעים

בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה לפני זמן קצר (חמישי) נפצעו שני בני אדם בהתנגשות בין רכב פרטי למסחרי סמוך למבקיעים. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותה של נהגת הרכב, אישה כבת 70. בנוסף, פינו לבית החולים ברזילי באשקלון גבר כבן 40 במצב בינוני, עם חבלות בגפיים.

חובשי רפואת חירום במד"א אחמד אבו מוך ואורין לוגאסי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונת דרכים קשה בין רכב מסחרי לרכב פרטי. נהגת הרכב הייתה לכודה ומחוסרת הכרה ולאחר פעולות חילוץ של לוחמי האש, ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא סבלה מחבלות קשות בגופה ונאלצנו לקבוע את מותה. נהג הרכב המסחרי שנפצע באורח בינוני טופל במקום ופונה לבית החולים."

דוד ח'גבי וחנן קדוש חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב (רכב פרטי ורכב מסחרי). למרבה הצער נאלצו לקבוע מותה בזירת התאונה של קשישה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. כמו כן: הענקנו סיוע ראשוני לפצוע נוסף (כבן 45) שמצבו מוגדר בינוני".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני תאונות הדרכים של המשטרה, פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית, השוטרים נמצאים במקום והחלו לאסוף ראיות וממצאים, במקביל להכוונת התנועה.

תאונת דרכים - רכב מסחרי
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
תאונת דרכים - רכב מסחרי
צילום: דוברות איחוד הצלה

Back to top button