מבזקיםמשפטי/פלילי

הורשע מעורב נוסף בביצוע הלינץ' האכזרי בירושלים לפני כשנתיים

בית משפט המחוזי בירושלים הרשיע את מוחמד חאלף, מעורב נוסף, בביצוע הלינץ' החמור באלי רוזן לפני כשנתיים בשכונת שייח ג'ראח בירושלים.

על פי הכרעת הדין, הפורעים, ביניהם הנאשם, תקפו בעוצמה ובאכזריות את המתלונן אלי רוזן בכל חלקי גופו, בעת שטייל עם כלבו. הנאשם, יחד עם הפורעים, דחף בכתפו של המתלונן והיכה אותו באגרוף. בשלב מסוים התקרבה ניידת משטרה למקום, המתלונן רץ לקראתה אז הרים אחד הפורעים עגלת סופר והשליך לעברו.

כתוצאה ממעשיהם של הפורעים נגרמו למתלונן חבלות רבות בכל חלקי גופו. במהלך ניהול המשפט טען הנאשם כי הודאותיו אשר נמסרו בשב"כ ובמשטרה הינן הודאות שווא וכי בניגוד להודאתו הרי שהוא ניסה לעזור למתלונן ולסייע לו בעוד ההמון תוקף אותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), באמצעות עו"ד בני ליבסקינד, ביקשה לדחות טענות אלו בנוגע להודאות ולתקינות החקירה, תוך הדגשת ריבוי ההודאות ותכניהן. בנוסף, הדגישה הפרקליטות כי השילוב בין הנראה בחומר המתועד מהאירוע והודאותיו של הנאשם לא מותירים לספק בדבר אשמתו. ביהמ"ש דחה את טענותיו של הנאשם והרשיע אותו בביצוע חבלה בכוונה מחמירה בנסיבות של מעשה טרור.

במסגרת הפרשה הגישה המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה ערעור לבית המשפט העליון בנוגע לגזר דינם של שני מעורבים נוספים וביקשה להחמיר בעונשם.

בית משפט - הרשעה - פסק דין
אילוסטרציה. צילום: freeimages

Back to top button