מבזקיםספורט

מלך הסלים: לברון ג'יימס שבר שיא של כל הזמנים ב-NBA

כדורסלן העל לברון ג'יימס הפך לקולע הסלים המוביל של ה-NBA בכל הזמנים במשחק של לוס אנג'לס לייקרס נגד אוקלהומה סיטי ת'אנדר ביום שלישי. הוא עבר את השיא של קארים עבדול-ג'באר, שהחזיק בו במשך 39 שנים.

ג'יימס הטביע סל כשנותרו רק 10.9 שניות לסיום הרבע השלישי וקלע את הנקודה ה-36 שלו במשחק וה-38,388 בקריירה שלו. בכך עבר את השיא של עבדול-ג'באר.

המשחק נעצר כדי לציין את המאורע ההיסטורי. עבדול-ג'באר בעצמו נכח באולם – ומחא כפיים כשג'יימס שבר את שיאו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לברון ג'יימס הודה לאוהדי הקבוצה במיקרופון וגם ביקש מהקהל לתת לעבדול-ג'באר מחיאות כפיים סוערות.

ג'יימס קלע עוד שתי נקודות ברבע הרביעי, אך הקבוצה סיימה בהפסד 133-130 – אכזבה לקבוצה, אך המשחק עדיין ייזכר כמשחקו של לברון.

השחקן בן ה-38 היה צריך פחות משחקים ממחזיק השיא הקודם כדי להגיע לראש רשימת הניקוד – 1,410 משחקים לעומת 1,560 של עבדול-ג'באר.

לאחר המשחק, ג'יימס אמר כי שבירת השיא: "לעולם לא הייתה מטרה שכיוונתי אליה – זה פשוט קרה".

עוד הוא אמר: "אני יודע שאני יכול לשחק עוד כמה שנים. איך שאני מרגיש, איך שהגוף שלי הגיב אלי במהלך העונה הזו, אני יודע שאני יכול לשחק עוד כמה שנים".

הוא הוסיף: "הכול תלוי רק במוח שלי. אם המוח שלי עדיין בעניין, אם עדיין יש לי מוטיבציה לצאת ולנסות להתחרות על אליפויות, כי אני מרגיש שזה מה שאני עדיין יכול לעשות עבור כל קבוצה, עבור כל זיכיון. אני יכול לצאת לשם ועדיין לעזור לזכות במספר אליפויות או לזכות באליפות".

לברון ג'יימס - כדורסל
צילום: לקוח מעמוד הפייסבוק של LeBron James

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button