חדשות הארץמבזקים

הפיגוע בירושלים: נקבע מותו של ילד בן 6, ילד נוסף במצב אנוש ושני גברים במצב קשה

בפיגוע הדריסה הקשה שאירע לפני זמן קצר (שישי) בשכונת רמות בירושלים נפצעו שישה אנשים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבתי החולים שערי צדק והדסה בהר הצופים בעיר. בין הפצועים: שני ילדים כבני 6 במצב אנוש, שני גברים כבני 30 במצב קשה ושניים במצב בינוני, בהם גבר כבן 40 בהכרה עם חבלות קשות בגפיים.

חובש רפואת חירום במד"א שרגא רוזנטל סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע. ראינו סמוך לתחנת האוטובוס רכב לאחר שפגע בהולכי רגל שהמתינו בתחנה. ראינו 6 נפגעים ששכבו בסמוך אחד לשני. מתוכם 2 ילדים כבני 6 שהיו מחוסרי הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה. גבר כבן 27 וגבר כבן 30 היו מחוסרי הכרה ו-2 נפגעים נוספים בהכרה מלאה עם חבלות בגפיעם. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני וביצענו פעולות החייאה בשני הילדים. מדובר באירוע קשה מאוד."

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר: "ליחידת הטראומה בהדסה הר הצופים פונה מארוע הדריסה בשכונת רמות פצוע אחד, כבן 40 (הערכה) במצב בינוני."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מבית החולים שערי צדק בירושלים נמסר: "ליחידת הטראומה במרכז הרפורי שערי צדק הובאו 4 פצועים מפיגוע הדריסה ברמות."

ח"כ אלמוג כהן ממפלגת 'עוצמה יהודית' הגיב: "הלב נשבר לראות את התמונות מהפיגוע הנורא, ילדים ומבוגרים עם בגדי השבת שנרצחים ונפצעים. מחבל שקם ויוצא לרצוח כמה שיותר ילדים יהודים, גם בזירה הזו המחבל חוסל על ידי אזרחים חמושים שמנעו אסון כפול. את הטרור מנצחים ביד קשה ובאגרוף ברזל. נקמה עכשיו."

שר הבינוי והשיכון והשר במשרד רה"מ הרב יצחק גולדקנופף אמר: "ערב שבת קשה וכואב כשמחבל בן עוולה חדור שנאה ורוע פוגע באזרחים תמימים ובילדים קטנים במטרה לרצוח נפשות. אני מבקש מאחינו בית ישראל לעצור לרגע את ההכנות לשבת ולשאת תפילה לרפואת הפצועים. אני מודה לכוחות הבטחון שניטרלו את המחבל. אסור לתת לטרור הפלסטיני להרים ראש, יש לנהוג ביד קשה ובתקיפות מול המפגעים ושולחיהם".

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

תגובה אחת

Back to top button