סרטונים

ראש הממשלה נתניהו שוחח עם מפקד בית החולים הישראלי בטורקיה, מח"ט חילוץ והצלה אל"מ אלעד אדרי

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח אמש עם מפקד בית החולים ששלחה ישראל לטורקיה, מח"ט חילוץ והצלה אל"מ אלעד אדרי.

ראש הממשלה נתניהו:
"קודם כל כל הכבוד לכם. אני חייב להגיד, אתם גם מייצגים אנושיות, אבל אתם מייצגים את הפנים האמיתיות של מדינת ישראל, וחשוב לי שדווקא בטורקיה יראו את זה. זה חשוב מאוד. אתם מביאים הרבה כבוד למדינה, ואתם עושים דבר ראוי.

כל המציל נפש אחת, כאילו הציל עולם ומלואו. אתם כבר הצלתם כמה עולמות – באמת כל הכבוד לכם. תמשיכו ותשמרו על עצמכם גם כן. אני מבקש שתעביר את זה לכל אחד ואחת מחבריי המשלחת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מח"ט חילוץ והצלה אל"מ אלעד אדרי:
"אין זכות גדולה יוצר למפקד בצבאנו מלהוביל משלחת כזו. אני מרגיש את כל המדינה מאחורי. כאילו שהמדינה שלחה את היד הכי רחוק שהיא יכולה עם כל הכוח שלה, ושמה אותנו כאן להציל חיים. זו לא סיסמה.

אנחנו היום כבר עומדים על 17 מחולצים חיים, האחרון מלפני שעה. לפני כשעתיים פתחנו את הבית חולים, כ-40 אנשים צוות כבר עובדים".

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=TtZf6CHyalU?autoplay=1&w=600&h=420]

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

16 תגובות

  1. The European Union is full of Arabs in the public administration! I wonder how much state aid will them be sending to Turcia, & siria… to militamts from hamas and gaza strip, cisiordania!!!

  2. God bless Israel and god bless you PM Benjamin nataniyaho and protect you sir and long long long long long long long long long long life Israel shalom 💙 💙 💙 💙 💙 💙

  3. ביבי..אולי במקום להתמקד בהושטת עזרה לאויבינו בדמשק ותורכיה תתמקד בחיזוק הביטחון לתושבי ישראל??אנשים נרצחים ברחובות כמו זבובים…מה חטאו הילדים שנרצחו בפיגוע האכזרי בירושלים??

  4. אין כמוך כבןד ראש הממשלה ביבי נתניהו הגדול מכולם.הקב"ה ייברך אותיכם בכל הברכות הכתובות בתורה הקדושה אמן ואמן אמן נצח נצח נצח סלה סלה סלה ועד ועד ועד

Back to top button