חדשות הארץמבזקים

כואב הלב: חצי שנה לאחר חתונתו – נרצח בפיגוע הדריסה בירושלים

גבר כבן 20 מחסידות פינסק-קרלין, אלתר שלמה לדרמן, הוא אחד הנרצחים בפיגוע הדריסה האכזרי שאירע לפני זמן קצר (שישי) סמוך לקבר שמואל הנביא ליד שכונת רמות שבירושלים. למרבה הכאב והצער, שלמה לדרמן ז"ל נרצח כחצי שנה בלבד לאחר חתונתו. בפיגוע נפצעו בדרגות שונות חמישה בני אדם נוספים.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיע לזירת הפיגוע בירושלים וקיים הערכת מצב. בסיומה, נשא בן גביר דברים ובפתחם אמר: "אין יותר קשה מלהגיע לאירוע בו נרצח ילד ונרצח עוד בחור בן 20. אין אירועים יותר קשים מהאירועים האלה. אנחנו מתפללים כמובן לשלומם של הפצועים אחרים. אני מודה לראש הממשלה שמאמץ את המדיניות שלי, לאטום את הבית של המחבל כמה שיותר מהר, בו במקום."

"אני הנחיתי את המשטרה לפרוס מחסומים סביב עיסאוויה ולעצור אחד אחד, לבדוק כל רכב. רציתי לעשות סגר מלא, אבל יש על זה שאלה משפטית – ואנחנו נדון בה. בכל מקרה, אני הנחיתי את המשטרה לפרוס מחסומים, והם פורסים מחסומים סביב עיסאוויה, והם גם הולכים להשתלט על הבית של המחבל. " הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר: "אנחנו הולכים מכאן להערכת מצב. ברור לי שהצעדים שאני אומר כאן – לא מספיקים. אני רוצה ליישם חקיקת עונש מוות למחבלים. שבוע הבא אנחנו מביאים חוק נשק, שמדבר על החרפת הענישה ולחפש בית-בית בלי צווים של בית משפט. יש עוד הרבה דברים לעשות, אבל אנחנו חייבים לפעול בנחישות, בתקיפות, כדי להגן על הילדים שלנו."

פיגוע דריסה - שוטרים - זירת אירוע
צילום: דוברות המשטרה

8 תגובות

  1. כניסת שבת
    והכאב והצער לא מרפה
    כמה אפשר עוד לספוג
    טרור מתמשך כמההה???

Back to top button