צרכנות

מתכונים לעוגות

קרדיט תמונה: FREEPIK

מי מאיתנו לא אוהב עוגות? אנו אוהבים אותן מגיל הילדות ובמשך כל ימי חיינו. מתכונים לעוגות מתקשרים אצלנו לשמחה וחגיגיות, מעוגה לכבוד יום ההולדת ועד עוגה לכל אירוע משמח אחר. ישנן גם עוגות מיוחדות למועדים מיוחדים, כמו עוגה לשבועות וראש השנה.

כולנו אוהבים עוגות, אבל לכל אחד יש טעם וסגנון שונים. יש האומרים כי עוגת שוקולד פשוטה היא הדבר הטעים ביותר, ויש האוהבים עוגות עם טעמים מיוחדים. וכמובן שיש את אלו האוהבים את העוגות שלהם מופחתות שומן וסוכר. מתכונים לעוגות יש בשפע, בשביל כל אחד ואחת.

מתכונים לעוגות שבת

אין כמו עוגה לשבת בשביל להביא את תחושת השמחה והביתיות, את זה עוגה קנויה לא יכולה לתת, אלא רק עוגה שנעשתה באהבה. עוגה לשבת יכולה לשמח את הילדים שחוזרים מהצבא, את הנכדים שבאים לבקר ואת האורחים שבאים בשבת. היא משתלבת מצוין ליד כוס הקפה או סתם ככה בסיום הארוחה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוגת שמרים נוטלה יכולה להיות מעולה לאירוח ביום השבת, והיא מתאימה לכל עונות השנה. תוכלו להגיש אותה בסוף ארוחה חלבית, או לצד הקפה השחור כאשר האורחים מגיעים. יש בה נגיעות מיוחדות של אגוזי לוז ופשוט כיף לאכול אותה.

ואם תרצו משהו המתאים גם להגשה בסופו של ארוחת שבת בשרית, תוכלו לנסות את מתכון הבראוניז הטבעוני – ותאמינו לי שלא תרצו להפסיק להכין אותו אחרי שתנסו להכין אותו בבית.

עוגות למועדי ישראל

כל חגי ישראל יכולים לתת לנו סיבה להכין עוגה. בחגים אנו מבלים עם בני משפחתנו והחברים ובוודאי נרצה להגיש לאורחים עוגה. אך ישנם מתכונים לעוגות המותאמים לאופי המיוחד של החגים. כמו למשל עוגת דבש לראש השנה, עוגת גבינה לשבועות או עוגה כשרה לפסח.

אכילת דבש היא דבר סמלי שאנו עושים בראש השנה ומאחלים לכולנו שנה טובה ומתוקה כמו דבש. ובאופן טבעי, עוגת דבש בחושה יכולה להביא לנו את ברכת ראש השנה. הבאנו לכם מתכון פרווה המתאים לכל ארוחה וגם נראה נהדר.

ויש גם מתכונים לעוגות גבינה המתאימות לחג השבועות. תוכלו לנסות עוגת גבינה עשירה בחלבון עם יוגורט וגבינה לבנה. ואם תרצו להתפרע ולהפתיע, תוכלו לנסות עוגת גבינה קרה בתוספת במבה אדומה.

קמח הוא הרכיב העיקרי ברוב מתכוני העוגות, ולכן הן אינן מתאימות לפסח. עד היום התרגלנו לפשרות שהן לא כל כך טעימות. אבל אם עוגת נוטלה, תוכלו לראות שעוגות לפסח יכולות להיות גם דבר טעים.

מתכונים לעוגות יום הולדת

וכאשר יום ההולדת של הילדים מתקרב, וגם של המבוגרים, חייבים עוגה. כל עוגה יכולה להתאים ליום ההולדת, אך כאשר מדובר בעוגת יום הולדת אנחנו בדרך כלל מחפשים מתכונים לעוגה חגיגית ושמחה, כזו שכולם אוהבים וניתן לתת לכל אורחי מסיבה. עוגות שוקולד הן בדרך כלל בראש הרשימה, זאת מכיוון שכולם אוהבים שוקולד.

עוגת שוקולד טבעונית ליום ההולדת יכולה להיות הפתרון המושלם. היא גם פשוטה להכנה, וגם מקושטת בסוכריות צבעוניות כפי שהילדים אוהבים. וזהו גם מתכון פרווה, כך שאם רציתם לפנק את הילדים בהמבורגרים או נקניקיות, העוגה הזו מתאימה.

מתכונים לעוגות קיציות

בכל השנה אנו חוגגים אירועים ומחפשים אחר מתכונים לעוגות מתאימות. אך לפעמים הכבדות של העוגה לא ממש מתאימה למזג האוויר הדביק. אך אל דאגה, יש גם מתכונים לעוגות קרות אשר יספקו לנו חוויה נעימה בימי הקיץ החמים. עוגת גבינה קינדר קארדס יכולה להיות עוגה קרירה המתאימה לימי החום, והילדים ישתגעו ממנה. או אם תרצו משהו קצת יותר מתוחכם, אך יחד עם זאת קליל להכנה, תוכלו לנסות עוגת גבינה בייגלה מלוח הקרירות והמתיקות המשתלבות עם נגיעות מלוחות פשוט מביאות חוויה של טעמים לפה.

כתבת תוכן זו נכתבה על ידי כותבי בלוג האוכל פודיק – שחר חן – אוכל טעים בצ'יק – מתכונים מיוחדים ומגוונים! לכל מתכון סרטון הדרכה צמוד.

Back to top button