מבזקיםפוליטי / מדיני

השר לוין תוקף את מתנגדי הרפורמה המוצעת: חבורה של משפטנים שאינם מכבדים את תוצאות הבחירות

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, יריב לוין שב ותקף הבוקר (ראשון) את מתנגדי הרפורמה המוצעת. לדבריו מדובר ב"חבורה של משפטנים שאינם מכבדים את תוצאות הבחירות פועלים עכשיו כדי לבצע הפיכה שלטונית ולהוציא את ראש הממשלה נתניהו לנבצרות. לא פלא שהשותפים למהלך הזה הם אותם אלה שמובילים את ההתנגדות לרפורמה המשפטית. ארגון השמאל המכונה התנועה לאיכות השלטון, היועצת המשפטית לממשלה ושופטת בית המשפט העליון".

לוין לא מסתפק בכך ומוסיף "ניסיון להדיח ראש ממשלה בניגוד לחוק, תוך רמיסת הבחירה הדמוקרטית, אינו שונה מהפיכה שמתבצעת באמצעות טנקים. הכוונה אותה כוונה, והתוצאה אותה תוצאה. לא נאפשר את ניסיון ההפיכה הזה, אשר ממחיש עד כמה נחוצה רפורמה במערכת המשפט. רפורמה שתשיב את הדמוקרטיה ואת האיזונים והבלמים בין רשויות השלטון. פועלים עכשיו כדי לבצע הפיכה שלטונית ולהוציא את ראש הממשלה נתניהו לנבצרות. לא פלא שהשותפים למהלך הזה הם אותם אלה שמובילים את ההתנגדות לרפורמה המשפטית".

כמו כן לדבריו "ארגון השמאל המכונה התנועה לאיכות השלטון, היועצת המשפטית לממשלה ושופטת בית המשפט העליון. ניסיון להדיח ראש ממשלה בניגוד לחוק, תוך רמיסת הבחירה הדמוקרטית, אינו שונה מהפיכה שמתבצעת באמצעות טנקים. הכוונה אותה כוונה, והתוצאה אותה תוצאה. לא נאפשר את ניסיון ההפיכה הזה, אשר ממחיש עד כמה נחוצה רפורמה במערכת המשפט. רפורמה שתשיב את הדמוקרטיה ואת האיזונים והבלמים בין רשויות השלטון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר התנועה לאיכות השלטון בתגובה לדברי השר יריב לוין: התנועה לאיכות השלטון היא תנועה שפועלת לשמירה על שלטון החוק, משמאל ומימין. ההאשמה המופרכת כאילו מדובר בארגון שמאל לא מחזיקה מים. אני קורא לשר לוין להתנצל על דבריו או לחילופין להוריד את החסינות ונבדוק אם דבריו עומדים במבחן משפטי.

יריב לוין
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ'

תגובה אחת

  1. האם ידעתם שכל המפגינים יחד בקושי 2.5 מנדטים?? הרעשים של ההפגנות נמצאים בערוצי התקשורת יותר ממה שהם מנדט בתשלום מנדט לוזרים שלא יודעים להפסיד ועוד חצי מצנדט ממורמרים שמנסים לעבור את אחוז החסימה וכל פעם חוטפים מהלומה וכושלים …לא להתרגש מכמות המפגינים קבוצת הכדורגל של ברצלונה מביאים כל שבוע יותר קהל מכמות המפגינים …צריך להמשיך את הרפורמה במערכת המשפט ולא לוותר זה מה שרצו מליוני מצביעים בקלפיות ..

Back to top button