מבזקיםפוליטי / מדיני

מנכ"ל "דרכנו" רחל עזריה הגישה תלונה במשטרה נגד ח״כ טלי גוטליב בגין הסתה

מנכ"לית תנועת "דרכנו", רחל עזריה, הגישה לפני זמן קצר (ראשון) תלונה במשטרה נגד ח״כ טלי גוטליב בגין הסתה. זאת בעקבות הציוץ של חברת הכנסת שבו רשמה בין היתר כי היא מאשימה את את נשיאת העליון, השופטת אסתר חיות בפיגוע בשכונת רמות.

לדברי עזריה "דבריה החמורים של ח״כ גוטליב מעמידים בסכנה את נשיאת בית המשפט העליון, לא ניתן להשלים עם אמירות מהסוג הזה שחותרות תחת יסודות המשטר שלנו. גוטליב חצתה קו מסוכן מאוד ומתירה את דמה של נשיאת בית המשפט העליון. על משטרת ישראל לחקור אותה מייד על הסתה. במקום לדרוש מהשר לביטחון לאומי ומהממשלה שידאגו לביטחון האזרחים בירושלים, חכ גוטליב מחרחרת ריב ומלבה מלחמת אחים"

כאמור, ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) האשימה הלילה (בין שבת לראשון) את נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות בפיגוע הדריסה בשכונת רמות בירושלים. בציוץ שהעלתה כתבה "אני מאשימה אותה בתחושת הכאוס בעם ישראל ובהרס ופגיעה קשה בדמוקרטיה ובשלטון החוק. היא הפחידה מפני ממשלת ימין – לא מפני הרפורמה. אז מה אם יהיה כאן כאוס, אז מה אם אויבינו יזנבו בנו כי יזהו חולשה בקרבנו, הכול כשר בדרך למיטוט שלטון ימין". ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב על דברי חברת מפלגתו הבוקר, ודחה את ההאשמות כלפי חיות. "מי שאשם בפיגוע הוא המחבל הפלסטיני ולא אף אחד אחר". כתבה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ גוטליב בציוץ נגד נשיאת העליון
צילום: מתוך טוויטר של ח"כ טלי גוטליב

בהמשך היום היא לא חזרה בה מדבריה.

תגובתה של ח"כ גוטליב להגשת התלונה נגדה טרם התקבלה.

לפני הצהריים נמסרה התייחסות גם מטעם ראש הממשלה, בנימין נתניהו לדברים ועל פיה : ראש הממשלה נתניהו דוחה את דבריה של ח״כ טלי גוטליב נגד נשיאת בית המשפט העליון: ״מי שאשם בפיגוע הוא המחבל הפלסטיני ולא אף אחד אחר״.

טלי גוטליב
צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

2 תגובות

Back to top button