צרכנות

5 טיפים לבניית קישורים לקידום האתר בגוגל

קרדיט תמונה FREEPIK

בניית פרופיל קישורים איכותי הינו חלק אינטגרלי וחשוב בקידום האתר שלנו במנועי החיפוש. אנו רואים חשיבות רבה בבניית קישורים איכותיים לצד ליווי של אסטרטגיית תוכן מותאמת אישית. בשנים האחרונות אנו רואים עליה במודעות בקרב בעלי עסקים רבים כל הקשור לקידום האתר שלהם בגוגל. חיפוש קטן במנועי החיפוש מספר לנו על אותם "קישורים" שיכולים לקדם את האתר שלנו אלפי מונים. מה זה בניית קישורים, איך הם עוזרים לנו לקדם את האתר וחמישה טיפים שיהפכו את המלאכה לפשוטה יותר עבורכם.

לפני הכל: מה זה בניית קישורים?

אם אתם מתעניינים בעולמות הקידום ומעוניינים לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע לא מעט פעמים את הביטוי "בניית קישורים". כאשר אנחנו מדברים על בנית קישורים אנו מדברים על שם כללי למגוון רחב של פעולות אשר תפקידן לגרום לאתרים שונים לקשר אל דפים באתר שלכם בכדי לסייע לדפים אלו ולדף הבית של אתר האינטרנט שלכם לעלות בדירוגים במנועי החיפוש. בניית קישורים הינה מלאכה לא פשוטה אשר צריכה להיעשות תוך כדי מגוון רחב של טכניקות ובניית אסטרטגיית קישורים מסודרת ואיכותית. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – אנשי המקצוע של Webs פה בשביל לעשות לכם מעט סדר.

מה הם הפעולות שעוזרות לקדם את האתר שלנו במנועי החיפוש?

כמו שכבר הצלחתם להבין קישורים הם חלק בלתי נפרד מן ההתקדמות שלנו במנועי החיפוש, אם נרד לעומקם של הדברים אנו נגלה כי גוגל מדרג את האתר שלנו לפי מספר פרמטרים כאשר הפרמטרים הבולטים הינם:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • בראש ובראשונה: קישורים – בראש ובראשונה קישורים הם חלק בלתי נפרד מקידום האתר שלנו והם צריכים להתכתב בהרמוניה מושלמת עם אסטרטגיית תוכן, ממשק ואופטימיזציה.
  • התוכן שיש באתר – איכות התוכן הנמצא באתר, צפיפות מילות מפתח, מקוריות התוכן, ערך וחוויה למשתמש
  • ממשק ואופטימיזציה – אלו גם מהווים חלק בלתי נפרד מן הקידום של האתר במנועי החיפוש, נוחות הממשק, רספונסיביות והאופטימיזציה הפנימית והחיצונית של האתר לרבות שימוש בכותרות, זמני טעינה, תגי מטא וכו', הם חלק נוסף מן ההיבטים שעוזרים לקדם את האתר במנועי החיפוש

למה קישורים כל כך חשובים לקידום האתר שלנו?

גוגל מייחסת חשיבות רבה לפרופיל הקישורים שמפנה לאתר שלכם ונחשבת לאחד מן גורמי הדירוג המשמעותיים ביותר. קישורים הם הלכה למעשה המקורות "המהימנים" של גוגל המצביעים על כך שהאתר שלכם ו/או דף מסוים באתר שלכם הינו בעל ערך אמיתי. לכן ישנה חשיבות בקבלת קישורים מאתרים רלוונטיים, איכותיים ובעלי ערך – אתר בעלי כמות קישורים איכותיים גבוהה הופך עד מהרה לאהוב מנועי החיפוש ועולה במיקומים האורגניים. כמו כן חשוב לציין שבניית קישורים הוא חלק חשוב אך רק חלק אחד מן התהליך ויש לבצע עוד מגוון רחב של פעולות קידום אורגניות לשם השגת מטרות אלו ומקסום איכות הקישורים ככל הניתן.

חמישה טיפים לקישורים איכותיים במנועי החיפוש

  • תשמרו על אמינות – אמינות הוא ערך עליון עבורנו וגם עבור מנועי החיפוש. כל הקישורים המפנים לאתר שלכם צריכים להיות קישורים איכותיים המגיעים מאתרים מכובדים ובנישה הקשורה לנישה שלכם. לצורך העניין אם אתם מתעסקים בייעוץ משכנתאות אין סיבה שהתוכן שלכם יפורסם בבלוג של אינסטלטורים. קישורים המגיעים מאתרים מנישות לא רלוונטיות ו/או מאתרים המוגדרים כאתרים ספאמיים לא עושים עמכם חסד.
  • נטוורקינג – אנו בשנים האחרונות רואים עליה משמעותית בקרב בעלי עסקים רבים המבינים את החשיבות והיתרונות בקבוצות נטוורקינג. בקבוצות אלו תוכלו ליצור קשר עם בעלי מקצוע רבים לרבות אנשים מן המקצוע שלכם ואנשים מעולם הדיגיטל – בקבוצות אלו תוכלו לבצע החלפות קישורים, ליצור מערכות יחסים ואף לבקש שיתופים של מאמרים ופוסטים שלכם ברשתות החברתיות השונות ואף באתרים של אותם אנשים.
  • קישורים מרשתות חברתיות – אנו מאמינים כי קישורים מרשתות חברתיות הם דרך מעולה לפרסם את התכנים השונים שלכם ברחבי האינטרנט ואף נותנים לכם אפקט פרסומי כפול. דרך לינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם ואפילו טיקטוק תוכלו לפרסם את התוכן שכתבתם עבור האתר שלכם, להפנות אל האתר שלכם, ליהנות מקישור איכותי לצד עמודים מתוחזקים וממירים ברשתות החברתיות – מה שיהווה עבורכם ערך מוסף.
  • עבדו אל מול בעל מקצוע המתמחה בתחום – אנו מאמינים כי אין תחליף אמיתי לעבודה נכונה, מדויקת ועם תכנית עבודה מסודרת. לכן על מנת למקסם ככל האפשר את הקישורים שלכם אנו ממליצים לכם לעבוד אל מול בעל מקצוע המתמחה בתחום אשר יאפיין אתכם, את המתחרים שלכם ואת מילות המפתח הרלוונטיות ויבנה עבורכם פרופיל קישורים איכותי.
  • מאמרי אורח –  מאמרי אורח הם דרך נוספת בהם תוכלו לקבל חשיפה וקישורים נכנסים אל האתר שלכם. תוכלו להציע לאתרים שונים – החל מבלוגים המתעסקים בנישה דומה לשלכם ועד מקומונים אזוריים שתפרסמו אצלם מאמר אורח מקצועי אשר עושה סדר בנושא מסוים בנישה שלכם. מאמרי אורח הם דרך מצוינת ליצור קשרים עם לקוחות עתידיים ולתת ערך מוסף תוך כדי שאתם נהנים מאפקט קידומי מול גוגל ושאר מנועי החיפוש.

אמרתם בניית קישורים אמרתם Webs

בניית קישורים איננה מלאכה פשוטה ודורשת מקצועיות, מיומנות ויצירתיות רבה לצד הבנה בעולמות הקידום. חברת Webs הינה אחת החברות המובילות במשק הישראלי בעולמות הקידום והפכה במרוצת השנים לביטוי שגור בתחום. החברה בהנהלתו של גלעד קמר, פועלת למעלה מ – 8 שנים בעולמות הקידום ובשיתופי פעולה עם מאות לקוחות בארה"ב, גרמניה, אנגליה, שוויץ וכמובן איך לא – ישראל. החברה מתמחה בקידום אתרים אורגני וזהו עיקר עיסוקה, החברה מציעה תהליך קידום ללא הגבלת ביטויים לצד בניית קישורים איכותית, אופטימיזציה נכונה וללא התחייבות חודשית כלל.

בוחרים נכון – בוחרים Webs

Back to top button