מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: שלושה תושבי בית צפצפא תקפו עובר אורח בדרום ירושלים

כתב אישום הוגש על ידי התביעה המשטרתית כנגד שלושה נאשמים, תושבי בית צפצפא, בחשד לתקיפה אלימה של עובר אורח בירושלים.

לפני כשבוע (4.2) דיווח אדם כי הותקף באלימות על ידי מספר חשודים בעת שהלך בפארק המסילה בדרום ירושלים וכי החשודים נמלטו. כתוצאה ממעשה האלימות, נגרמו לקורבן חבלות בגופו, אך הוא סירב לטיפול רפואי בזירה.

על פי תלונתו של קורבן מעשה האלימות, בעת שחלף בפארק המסילה כפי שעושה כל שבת, קראו לעברו מספר חשודים שייגש לעברם. לאחר שהתקרב, העלו טענות בפניו על מעברו במקום, תוך שהקורבן מנסה להימנע מחיכוך עמם והחל לעזוב את המקום. במקביל לכך, ניגשו מספר חשודים לעברו והחלו לתקוף אותו באלימות שכללה, בין היתר, יידוי אבן ושימוש בתרסיס פלפל, תוך שהוא מנסה להימלט. בהמשך הצליח להזעיק את כוחות המשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שוטרי סיור תחנת מוריה ויס"מ מחוז ירושלים שהגיעו למקום, ערכו סריקות אחר חשודים במעשה תוך סיוע והכוונת תצפיתני מוקד השליטה של מחוז ירושלים, במהלכן הגיעו לבית משפחתו של אחד החשודים. בתום תחקור יושבי הבית, ניגשו כוחות המשטרה אל מקום עבודתו של הנאשם, תושב בית צפצפא בן 21, שם אותר כשלבושו תואם לתיאור החשוד באירוע האלימות. החשוד הועבר לחקירה בתחנת מוריה.

עוד במהלך פעולות החקירה, הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר מעורבים נוספים, תושבי בית צפאפא בגילאי 19-18, והם הועברו לחקירה בתחנת מוריה. מעצרם של שלושת הנאשמים הוארך בבית המשפט בהתאם לצורכי החקירה.

כבר בימים האחרונים הושלמו גובשה תשתית ראייתית שהביאה לכדי הגשת כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים, לצד בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

אגרוף - אלימות - גבר אלים
אילוסטרציה

Back to top button