מבזקיםפוליטי / מדיני

הריאיון של מנדלבליט גרר תגובות זועמות: "מערכת שלא יודעת שובע הפועלת מתוך נקם ורוע צרוף"

היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, אביחי מנדלבליט, התראיין לפני מספר ימים לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, בריאיון שעסק ברובו בתיקי נתניהו והרפורמה המשפטית, אך חברי כנסת ושרים ממפלגת ש"ס, מצאו בדבריו הוכחות לטענתם, ל"רדיפה" של השר לשעבר ויו"ר מפלגתם, אריב דרעי.

שר הדתות, מיכאל מלכיאלי, בתגובה לדברי היועמ"ש לשעבר אביחי מנדלבליט: "התחדד שוב את שכולנו ידענו, ישנה מערכת רדיפה אכזרית נגד יו"ר ש"ס הרב דרעי. מערכת שלא יודעת שובע הפועלת מתוך נקם ורוע צרוף. דברים אלו בוודאי יפלו על אוזניים ערלות של חברי התנועה לאיכות השילטון אשר מובילים מסע הסתה וטינוף יום אחר יום תוך איצטלה של צדק".

כנסת 15.11.21
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

סגן יו"ר הכנסת ויו"ר ועדת הבריאות ח"כ אוריאל בוסו בתגובה לדבריו של היועמ"ש לשעבר: "מצביעי גוש הימין בכלל ומצביעי ש"ס בפרט, קיבלו היום תשובה חד משמעית לעיוות רצונם כשבחרו ברב אריה דרעי לכהן כשר בכיר בממשלה. מעבר לעינוי הדין, כפי שהדגיש היועמ"ש לשעבר, יש פה סדקים שמחדדים את אי האמון שקיים בין אזרחי ישראל לבג"ץ. הדברים שפורסמו הערב אמורים להדיר שינה מכל מי שחרד למצבה של מערכת המשפט בישראל. הגיע העת שמקהלת הצבועים, בראשם התנועה לאיכות השלטון ושאר הרודפים את הרב אריה דרעי יכו על חטא ויתנצלו לאלתר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

2 תגובות

  1. מנדלבליט,היועץ הכי שפל שהיה לנו במדינת ישראל הוא לא פוחד מאלוהים כל חבישת הכיפה זה שקר הוא סגר תיקים של חברים שלו בפרקליטות הבולט בהם תיק של הבית של התובעת בן ארי.

Back to top button