חדשות הארץמבזקים

ראש המשלה ערך ביקור תנחומים בבית משפחת פלאי

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך הערב (שלישי) ביקור תנחומים בבית משפחת פלאי שאיבדה שניים מילדיה בפיגוע ברמות. בסיום הביקור אמר ראש הממשלה: "רעייתי שרה ואני יצאנו עכשיו מביקור תנחומים אצל משפחת פלאי, שאיבדה שני בנים טהורים, יעקב בן ה-6 ואשר בן ה-8 השם ייקום דמם. התפעלנו מתעצומות הנפש של אם המשפחה דבורה ושל האחים והאחיות, הסבתא והסבא ושאר בני המשפחה. האח צביקי בן ה-16 סיפר בכאב גדול על הרצח המזעזע של אחיו הקטנים ופציעתו של אביו. הוא ביקש שעם ישראל כולו יתפלל לרפואתו של אביו – אברהם נח בן יהודית. רעייתי ואני מבקשים מכם להצטרף אלינו בתפילה זו. רפואה שלמה, אברהם. משפחת פלאי, מן השמים תנוחמו".

נציין כי אבי המשפחה, הרב אברהם נח פאלי, מאושפז עדיין במצב קשה בבית החולים הדסה עין כרם.

אם המשפחה, חנה דבורה פאלי, סיפרה לראש הממשלה על שני ילדיה ואמרה כי הם מוקפים בתמיכה של עם ישראל וכי האמונה היא זו שמחזיקה אותם. כשחנה דבורה הראתה את תמונת הילדים, אמר לה ראש הממשלה: "אני מבקש את רשותך לשים את התמונה בלשכתי. הסיפור הנורא הזה יעזור לי להסביר לשועי עולם מה ההבדל בין עם ישראל לאויבנו. בזמן שאויבנו רצחו את שני הנשמות האלה, כוחותינו היו בטורקיה והצילו חיים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רה"מ נתניהו ורעייתו שמעו מבני המשפחה על מצבו של אב המשפחה, שעוד מורדם ומונשם בבית החולים. בני המשפחה ביקשו להתפלל לרפואת אברהם נח בן יהודית. רה"מ ורעייתו איחלו אחלמה מהירה ושלמה.

נתניהו בבית משפחת פלאי
צילום: עמוס בן גרשום – לע"מ

Back to top button