צרכנות

קניית שעון לאישה – כיצד לבחור?

קרדיט לתמונה: pexeles

שעון אלגנטי יכול בהחלט להוות את אחת המתנות המושלמות והמתאימות ביותר עבור נשים רבות, ובשלל סיטואציות שונות. אך על מנת שהקנייה אכן תהיה מוצלחת, במיוחד כאשר מדובר במתנה, חשוב לבחור בקפידה הן את המותג והן את הדגם הספציפיים. כיצד נבחר בחוכמה ובהצלחה? להלן מספר טיפים וקריטריונים שכדאי לקחת בחשבון –

זהות המותג

אחד השיקולים הראשונים והחשובים ביותר שבהם נרצה להתחשב הוא זהות המותג של השעון שאנחנו בוחרים, לא (רק) בגלל הנראות והמוניטין של אותו מותג, אלא בעיקר מכיוון שזהות המותג  היא כנראה פיסת האינפורמציה הבודדה שיכולה לספר לנו הכי הרבה על אותו שעון באופן כמעט אוטומטי וכמעט מיידי. לדוגמה, במידה ואנחנו מחפשים מלכתחילה בתוך קולקציית שעוני נשים של מותגים מובילים כמו ארמני, מייקל קורס, דניאל וולינגטון או קלווין קליין, לדוגמה, אנחנו יכולים אוטומטית  לדעת כמה דברים חשובים מאוד על רמת האיכות של השעון, על המוניטין הנלווה אליו, על הסגנון והמחשבה העיצובית העומדת מאחוריו וכיוצ"ב. במקרה וקונים את השעון כמתנה למישהי, ניתן כך גם לקלוע לטעמה בצורה מדויקת יותר. אין כמעט אישה שלא מכירה שמות כמו אמפוריו ארמני או מייקל קורס. במידה וזה הכיוון שאליו היא נוטה גם בבגדים, באקססוריז, בהנעלה וכו', כמעט בטוח שהיא תאהב גם את שעוני הנשים של מותגים אלו.

מחיר – גם שעון נשים של מעצב נחשב לא חייב להיות יקר

כמו בכל מוצר אחר שאנו קונות, גם במקרה של שעון לאישה חשוב להתחשב גם במחיר. כאן תגלו אולי להפתעתכן כי גם השעונים של המעצבים והמותגים הנחשבים ביותר בעולם, הן בעולם האופנה והן ספציפית בתחום של שעוני יוקרה, אינם חייבים להיות יקרים במיוחד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בארץ ניתן למצוא כיום קולקציות שלמות של שעוני נשים של המעצבים המובילים בעולם (כאמור, שעון ארמני , מייקל קורס או כל אחד מן השמות הגדולים בתחום) הנמכרות בהנחות משמעותיות של עשרות אחוזים ומעלה. כך ניתן למצוא מגוון רחב של שעוני נשים מעוצבים של המותגים המובילים בעולם האופנה, במחיר של כמה מאות שקלים בלבד (מאות בודדות), בחנויות הפיזיות או באינטרנט. אם מחפשים טוב, מוצאים את השעונים המובילים במחירים שלא ייאמנו…

סוג הרצועה

במידה ואתם/ן מתלבטים/ות בנוגע לדגם הספציפי שתקנו, טיפ מועיל הוא להתמקד ברצועה של השעון. קיימים מספר סוגים עיקריים של רצועות לשעונים שאותן נמצא בעיצובים של המותגים המובילים, ובחירת הרצועה יכולה להיות קלה יותר ולסייע לנו להגיע ביתר קלות ומהירות לבחירת הדגם המתאים ביותר.

למשל, קיים הבדל משמעותי ביותר בין שעון עם רצועת סיליקון או רשת מתכת עדינה לבין שעון עם רצועת כסף או זהב מאסיבית, בין רצועת זהב ויהלומים גרנדיוזית לבין רצועת זהב אדום דקה ועדינה, בין רצועת קרמיקה לרצועת פלדת אל חלד וכיוצ"ב. בחירה ברצועה מסגנון מסוים עשויה להיות קלה, מהירה ואינטואיטיבית יותר, ובהתאם לכך יהיה קל ונוח הרבה יותר כבר לסנן ולבחור מבין הדגמים השונים המצוידים ברצועה מסוג זה.

Back to top button