מבזקיםפוליטי / מדיני

"התשובה ההולמת לטרור זה להלום בטרוריסטים ולהעמיק את השורשים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (רביעי) בישיבת התנעה של מנכ"לי משרדי הממשלה הרלוונטיים וראשי רשויות מעוטף עזה, אותה הוביל מנכ"ל משרד רה"מ במטרה לגבש החלטת ממשלה לחיזוק העוטף.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "יש כאן עבודה משותפת של משרדי הממשלה להמשיך את התמיכה. אני לא מתכוון להרפות – לא בנושא הביטחון ולא בנושא הפיתוח. הפיתוח שלכם הוא חשוב לכם, אבל הוא חשוב גם לי. הרי על מה המאבק, הם רוצים לעקור אותנו, ואנחנו רוצים להעמיק את השורשים שלנו – ואתם השורשים שלנו. התשובה ההולמת לטרור זה להלום בטרוריסטים ולהעמיק את השורשים, ואתם נמצאים במקום בו אנחנו מתבקשים לעשות את שניהם".

בדיון הוצג גידול אוכלוסיית העוטף בעשור האחרון בכ- 40%. רה"מ נתניהו אמר לראשי הרשויות כי אם מישהו היה אומר להם בתקופת צוק איתן שזה יהיה המצב – אף אחד לא היה מאמין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי, בשיתוף מנכ"לי משרדי הממשלה הרלוונטיים, החליט להביא לאישור הממשלה, תוך כחודש ימים, החלטה רחבה לחיזוק החוסן האזרחי בשדרות וביישובי עוטף עזה.

ההחלטה תתמקד בשלוש מטרות:
1. העצמת תושבים וחיזוק רשתות התמיכה הקהילתיות
2. חיזוק ופיתוח הכלכלה המקומית והאזורית
3. חיזוק השלטון המקומי

מנכ"ל משרד רה"מ יוסי שלי אמר בתחילת הדיון: "חיזוק עוטף עזה זה נושא חשוב מאוד מבחינתנו. אני רוצה שהחבילה לעוטף תהיה גדולה יותר, בהתאם לגידול האוכלוסייה באזור".

בדיון השתתפו ר' עיריית שדרות אלון דוידי, ר' מועצה אזורית שדות נגב תמיר עידאן, ר' מועצה אזורית שער הנגב אופיר ליבשטיין, ר' מועצה אזורית חוף אשקלון איתמר רביבו, מנכ"ל משרד האוצר שלומי הייזלר, מנכ"ל המשרד לביטחון לאומי שלמה בן אליהו, מנכ"ל משרד החינוך אסף צלאל, מנכ"ל משרד הפנים רונן פרץ, מנכ"ל משרד הנגב והגליל אלעזר בן הרא"ש, מנכ"ל משרד החקלאות אורן לביא, מנכ"ל משרד הכלכלה אמנון מרחב, מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה גיא סמט, מנכ"ל משרד התרבות והספורט כפיר סויסה, מנכ"ל משרד מורשת נתנאל איזק, מנכ"ל משרד ההתיישבות אבי מאיר, מ"מ מנכ"ל משרד התחבורה אבנר פלור, סמנכ"ל פנים, תכנון ופיתוח במשרד רה"מ אביאל פנסאפורקאר, סגן הממונה על התקציבים באוצר צחי דוד וגורמים נוספים.

בנימין נתניהו
צילום: ללא קרדיט
בנימין נתניהו
צילום: ללא קרדיט
בנימין נתניהו
צילום: ללא קרדיט

2 תגובות

  1. מתי יגיע הזמן ותחליפו דיסקית בראש שלכם , אותה מנטליות , אותה הפגנת כוחניות . תבינו אתם כוח כובש עם אחר ששואף לחירות והחלום שלהם זה להיפטר מכם

  2. מתי יגיע הזמן ותחליפו דיסקית בראש שלכם , אותה מנטליות , אותה הפגנת כוחניות . תבינו אתם כוח כובש עם אחר ששואף לחירות והחלום שלהם זה להיפטר מכם

Back to top button