מבזקיםתנועה ותחבורה

לקראת הפעלת הרכבת הקלה – ועד העובדים בפנייה דחופה לשרת התחבורה

נציג ועד הנהגים של חברת "תבל מטרו" פנה היום (חמישי) במכתב בהול לשרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, בתקווה שזו תסייע בשיפור תנאי העסקתם. וזאת, לפי בקשת נציג הוועד, עד לתאריך בו תתחיל לפעול הרכבת הקלה על פי הבטחתה של השרה רגב, ביום ה-25 לאפריל 2023.

בקשתם המרכזית של העובדים, על פי המכתב, היא למנוע את השוואת תנאי ההעסקה לאלו של נהגי האוטובוס. לטענת העובדים, קיים ניסיון להשוות את תנאי ההעסקה שלהם לאלו של נהגי האוטובוס ועוד מוסיפים לטעון, כי עבודתם קשה יותר, מורכבת יותר ועם אחריות גדולה יותר. "מדובר באחריות גדולה יותר, עבודה מורכבת ומאתגרת הרבה יותר ואין ספק שזה לא מערך שמשתווה לקווי אוטובוס. " כתבו לשרה.

"…אני פונה אלייך בתקווה שתוכלי לעזור לנו, ציבור הנהגים, להגיע ליום ההפעלה המדובר בגאווה, שנוכל לעלות לרכבות עם חיוך ולייצג את מערך ההיסעים הגדול במדינה בכבוד הראוי." ביקשו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד הוסיף נציג הוועד וכתב: "אתחיל ואומר שתנאי העבודה שלנו גרועים בלשון המעטה. בעבר הלא רחוק היה נראה שיש אופק ראוי אך בחלוף הזמן התחילה הדרדרות שאנחנו לא יודעים לאמוד היכן תיעצר. אנו בעיצומו של משא ומתן שמתנהל ע"י משה שפרינגר, משה קצב ויניב זבולון מזה מספר חודשים לצד ההסתדרות החדשה ומול הנהלת החברה תחת בקרה של בית הדין – היו מספר רב של הרעות תנאים הן בשכר והן בתנאי העבודה בשטח כאשר המטרה העיקרית היא להשוות אותנו לנהגי אוטובוס מכל הבחינות."

לסיום, כתב לשרה רגב: "העבודה הרבה שלך בשטח ניכרת ואנחנו רואים שאת עושה הכל בכדי להזיז הרים – לכן אנחנו פונים אלייך בתקווה שתוכלי לשנות את המחר עבורנו ועבור כל בני המשפחות שלנו. "

מכתב שרת התחבורה - תבל מטרו
הרכבת הקלה בגוש דן - הקו האדום - תבל מטרו - פתח תקווה - תחנה מרכזית
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

תגובה אחת

Back to top button