בידורמבזקים

העיתונאי והמגיש עוזב את ערוץ 13 – האם הוא רמז על התחנה הבאה שלו?

העיתונאי הוותיק ומגיש הרצועה של השעה 17:00 בערוץ 13, שרון גל, הודיע היום (חמישי) למנהלי הערוץ כי הוא החליט לעזוב ולהתפטר מתפקידו. גל החל את דרכו בערוץ לפני כ-14 שנים ונחשב לאחד המגישים המצליחים בו.

זמן קצר לאחר פרסום הידיעה בדבר עזיבתו, צייץ העיתונאי שרון גל בחשבון הטוויטר שלו וגרם לגולשים רבים, בעיקר מהצד הימני של המפה הפוליטית, לצהול משמחה, לאחר שכתב: "עכשיו 14!"

מתוך חשבון הטוויטר של שרון גל @sharongal

ציוצו של גל גרר תגובות רבות מגולשים, אך גם מעיתונאים כאשר התגובה המעניינת ביותר הייתה של העיתונאי ומגיש הרצועה של 18:00 בערוץ 14, שמעון ריקלין שכתב: "ברוך הבא אח יקר. יחד נעשה ונצליח". תגובה זו מחזקת את הרמיזה של גל וככל הנראה מצביעה על התחנה הבאה שלו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עיתונאי נוסף מערוץ 14, הכתב הבטחוני הלל ביטון רוזן כתב לו: "יאללה בוא". בנוסף, גולשים רבים כתבו לו שעשה החלטה נכונה, "ברוך הבא שרון יקר שלנו", כתבה לו אחת המגיבות, "תביא איתך את אילה חסון", הוסיפה לו מגיבה נוספת.

ארכיון. צילום: יח"צ

27 תגובות

  1. לא נרדמתי כל הלילה רק בבקשה תחזיק מעמד בערוץ 14 כי אף ערוץ לא יעסיק אותך …

  2. משה מלכה איזה כיף לקום בבוקר להיות עם…
    חמישה רמתכ"לים, חושבים אחר, ראשי מוסד, ראשי שב"כ, ועוד שניים שלושה מהציבור שמסתכמים יחד בחצי עם, כולם בוגדים, שמאלנים מנייקים ובכלל שיעזבו את הארץ!
    מי צריך אותם בכלל
    אני, אני, רק ביבי!

  3. Rami Elbaz קרעי לא צריך לעשות כלום ,הרייטינג עושה את זה לבד ,אתם נמחקים מיום ליום ,אף אחד לא רוצה להיות שייך למחנה פוליטי שגונב טנק מאתר הנצחה ,אף אחד לא רוצה להיות שייך למחנה פוליטי שמאיים באלימות ופתיחה באש על המחנה השני ,אף אחד לא רוצה להיות חבר למחנה פוליטי שהחכי"ם שלו קופצים על שולחנות ולא מכבדים את הדבר הבסיסי רצון העם ,לכן אני מאחל בלב שלם שערוצי אלג'זירה יסגרו במהרה ,העם לא טיפש ומבין בדיוק מי הנוכל השקרן והרמאי ,העם מבין מי תופר תיקים ,העם מבין בדיוק למה המלחמה שלכם נגד הרפורמה ,אתם פשוט לא רוצים שיקחו לכם את הכוח ,את השליטה המלאה על העם שבחר בבחירות ובאים שופטים שאף אחד לא בחר ונשנים את הבחירה ,זה נגמר תפנים .

  4. משה מלכה אמן! יש דבר טוב בהתרכזות כל השופרות בשמורה אחת, ככה הם יגלו מה הם שווים באמת.
    אולי בהמשך יכריז קרעי על ביטול הערוצים המתחרים וחובת צפיה רק בערוץ 14…

  5. Rami Elbaz וככה בע"ה ערוץ 13 יקרוס ,גם ככה הרייטינג שלהם בקרשים ורק שרון גל ואיילה חסון החזיקו אותו מעל המים ,מחכים ומצפים לקריסה הקרובה של ערוצי התעמולה ,12,13,11

  6. איזה כיף, כל השופרות מתרכזים במקום אחד!
    עכשיו צריך לקוות שגם איילה חסון ואבישי בן חיים ירצו לעבור לשם…

  7. בפנל של שרון גל בערוץ. 13 יש אנשים מוצצי דם למשל קובי סודרי שתמיד מתוכח עם שרון אליהד גליקמן הג'נג'י המעצבן לא נותנים לשרון להגיש את החדשות נבלותתתתתת

  8. תודה לך שרון גל שאתה לא מוכן להיות בערוצי החמאס ערוץ 14 עוד יהיה ענק 💪🇮🇱💪

  9. ברוך הבא לשרון גל לעכשיו 14 ! זה מקומך , ולא בערוצי הרעל והינדוס התודעה !

  10. ברוך הבא לשרון גל לעכשיו 14 ! זה מקומך , ולא בערוצי הרעל והינדוס התודעה !

  11. ברוך הבא לשרון גל לעכשיו 14 ! זה מקומך , ולא בערוצי הרעל והינדוס התודעה !

Back to top button