מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: תקף אדם ושוטרים בסכין – בהמשך איים לרצוח אותם

תושב מעלה אדומים בשנות ה-20 לחייו, נעצר על ידי שוטרי יס"מ מחוז ירושלים במרכז העיר לפני כשבוע ימים, זאת לאחר שנופף והשליך לעברם סכין והתבטא בפניהם כי בכוונתו "לרצוח" שוטרים.

מיד עם מעצרו נודע כי זמן קצר לפני כן תקף נוספים בביתם גם כן באמצעות כלי חד ובאלימות וגרם במעשיו חבלות בגופם. לאחר מעצרו, הועבר הנאשם לחקירה בתחנת לב הבירה ובתחנת מוריה של מחוז ירושלים. במסגרת חקירתו, הועבר לטיפול רפואי גם שם התבטא פעם נוספת, כי בכוונתו לרצוח שוטרים בסיום הטיפול הרפואי. לאחר שהושלמו פעולות החקירה תוך שהוארך מעצרו בבית המשפט, הגישה אמש יחידת תביעות מחוז ירושלים כתב אישום כנגד הנאשם לצד בקשה להורות על המשך מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.

מחקירת המקרים ומעובדות כתב האישום שהוגש נגדו עולה כי בתאריך 9.2 בשעות הערב, הגיע הנאשם כשהוא חמוש בסכין אל ביתו של אדם שלווה ממנו סכום כסף על סך אלפי ש"ח וטרם פרע את חובו. לאחר שנכנס אל ביתו כשסכין כאמור בידו, החל הנאשם מאיים לרצוח את בעל החוב שניסה לגונן על עצמו ממעשיו של הנאשם וכתוצאה מכך נחבל בידו מהסכין. בהמשך, החל הנאשם מכה אדם נוסף ששהה בבית באגרופים לפניו, הסב נזק כבד לרכוש רב בתוך הבית ולאחר מכן עזב את המקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מיד לאחר מעשיו בדירה, הגיע הנאשם אל כיכר ציון שבמרכז העיר ירושלים, שם התיישב בבית עסק וסעד את קיבתו. בשלב מסוים, החזיק הנאשם סכין והחל מנופף בה לעיניי שוטרי היס"מ שנכחו בסמוך ולאחר מכן השליך את הסכין לעבר. כשנשאל לפשר מעשיו על ידי אותם שוטרים, השיב- "זרקתי את הסכין כי אני רוצה לרצוח אתכם". בשל מעשיו ביצעו שוטרי היס"מ את מעצרו והוא הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה תוך שהתברר כי הנאשם נדרש לחקירה בתחנת מוריה בגין מעשיו האלימים בדירת המגורים.

במסגרת חקירתו בתחנת מוריה, הועבר הנאשם לטיפול במוסד רפואי ומעצרו הוארך בבית המשפט לטובת המשך פעולות החקירה בעניינו. בתוך כך, במהלך אשפוזו כאמור, התבטא הנאשם כי לאחר שחרורו ירצח שוטרים ולאחר שהשלים את הטיפול לשמו הגיע למוסד הרפואי, הוא הושב אל חדר החקירות ומעצרו הוארך פעם נוספת.

לאחר שהושלמה מלאכת החקירה כאמור, הגישה אמש (רביעי) יחידת התביעות המשטרתית כתב אישום כנגד הנאשם, לצד בקשה להורות על מעצרו עד תום ההליכים, בגין עבירות תקיפה ותקיפה הגורמת חבלה ממש, הסגת גבול תוך נשיאת נשק, החזקת אגרופן או סכין, היזק לרכוש במזיד, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו ועבירת איומים.

צילום: דוברות המשטרה

4 תגובות

  1. מעניין איזה עונש יקבל משופט בבית משפט , בטח למעצר בית אדם נורמטיבי .

Back to top button