חדשות הארץמבזקים

הונחה אבן הפינה למפעל אלקטרה באזור התעשייה אשקלון

מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, השתתף הבוקר (חמישי) בהנחת אבן פינה למפעל אלקטרה תעשיות בע"מ באזור התעשייה אשקלון. מינהלת רשות ההשקעות במשרד הכלכלה והתעשייה, אישרה לחברה מענק בגובה 25 מלש"ח להקמת מפעל באזור התעשייה אשקלון, בהשקעה כוללת של 125 מלש"ח.

מרחב הדגיש דבריו את חשיבות עידוד השקעות ההון בישראל והרחבת התעשייה הישראלית על כל סוגיה כיעד מרכזי של משרד הכלכלה ואת הצורך בהגדלת התמיכה של משרד כלכלה באמצעות רשות ההשקעות בהקמה והרחבה של מפעלים בדגש על הפריפריה.

מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה בירך את חברת אלקטרה על ההשקעות הרבות שהיא מובילה בישראל, במגוון תחומים בתעשייה ובמסחר וכמי שרואה את הביקושים הרבים להשקעות בתעשייה הישראלית, ציין כי משרד הכלכלה ימשיך לפעול להרחבת כלי הסיוע הממשלתיים שיתנו מענה ליזמים נוספים כדי שישקיעו בתעשייה הישראלית ובפריפריה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חברת אלקטרה עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות אקלים ומוצרי החברה כוללים שלושה קווי ייצור עיקריים: מזגנים מסוג מיני מרכזי, מוצרי מים ומשאבות חום.

באוגוסט 2020, השלימה חברת אלקטרה מוצרי צריכה (1951) בע"מ, את ההתקשרות בהסכם, עם חברה בחטיבת תרמו- טכנולוגיה מקבוצת Bosch, בנוגע להקמת מיזם משותף לפיתוח וייצור משאבות חום ומערכות מיזוג אוויר מתקדמות, במפעלה של חברת אלקטרה תעשיות בע"מ.

מטרת התכנית הינה העתקת מפעל מראשון לציון (מרכז הארץ) והרחבתו באזור התעשייה הדרומי באשקלון (אז"פ א'). תהליך הקמת המפעל ילווה ע"י נציגי Bosch וייבנה ע"פ סטנדרט בניה ירוקה.

תכנית זו צפויה להביא לגידול במחזור המכירות בחברה בהיקף של 140,000,000 ש"ח, וכן לקליטת 50 עובדים חדשים (בנוסף ל- 292 העובדים הקיימים).

טקס הנחת אבן פינה - אשקלון - אלקטרה
צילום: דוברות משרד הכלכלה
טקס הנחת אבן פינה - אשקלון - אלקטרה
צילום: דוברות משרד הכלכלה

Back to top button