מבזקיםפנאי

מרהיב בשומרון: פסטיבל 'סגול' יצא לדרך וחוגג את פריחת התורמוסים

החורף בשיאו, ויחד איתו פריחה מרהיבה ברחבי השומרון, לראשונה בישראל מועצה אזורית שומרון מקיימת החל מהבוקר את "פסטיבל סגול בשומרון" החוגג את פריחת התורמוסים. הפסטיבל החל הבוקר (שישי) וימשך לאורך 12 ימים, במהלכו צפויים להגיע אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ, לצפות בפריחה המרהיבה. ומשלל אירועים שילוו את הפסטיבל.

הפסטיבל יכלול דוכני מזון, סלי פיקניק, סדנאות יצירה, סיורים מודרכים וכן נסיעה בטרקטורונים וחוויות שטח, ובימי שישי קבלת שבת מוזיקלית. בתום הבילוי יוכלו המבקרים להינות ממזכרות של צילומי מגנטים. הפסטיבל מתקיים כחלק משלל הפעילויות של תיירות שומרון, ששמה לה למטרה לחזק את התיירות בשומרון לאורך כל השנה. הבוקר התקיים אירוע הפתיחה החגיגי של הפסטיבל בישובים שבי שומרון וחוות גלעד הנהנים מפריחה יוצאת דופן, שם מתקיימים ברגעים אלו הופעות סדנאות לילדים הדרכות ועוד.

ראש המועצה האזורית יוסי דגן הגיע לאירוע הפתיחה החגיגי ומזמין את הציבור לבוא להנות מהפריחה המרהיבה ושאר אתרי התיירות: "אני מזמין את הציבור לבוא לחזות במראה עוצר הנשימה של מרבדי פריחת התורמוסים ברחבי השומרון. להנות משלל האירועים ומאתרי התיירות ברחבי השומרון. בואו לסגול בשומרון!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יוסי דגן - שומרון - פסטיבל סגול
צילום: רועי חדי. תייירות שומרון
יוסי דגן - שומרון - פסטיבל סגול
צילום: רועי חדי. תייירות שומרון

3 תגובות

Back to top button