חדשות הארץמבזקים

"המציאות בה בג"ץ לא סופר את אזרחי ישראל – הזויה ומקוממת"

בג"ץ החליט אתמול (חמישי) בשני מקרים, לאסור על צה"ל להרוס בתים של מחבלים, שבפיגועים בהם השתתפו נרצחו ארבעה בני אדם.

מארגון בצלמו נמסר כי "בשני החלטות אתמול אסר בג"ץ על צה"ל להרוס בתים של מחבלים שרצחו ארבעה אנשים. מדובר בפיגועים שאירעו לפני זמן רב. כך לדוגמה הפיגוע בחודש אוקטובר (4 חודשים כבר עברו) בו נרצח שלום פונדק ז"ל והפיגוע הקשה שבו נרצחו שלשה בני אדם בכביש חוצה שומרון. (לפני שלשה חודשים.)."

"חרף זאת, אתמול בעקבות עתירת ארגון שמאל קיצוני הממומן בידי ממשלות זרות "המוקד להגנת הפרט" קבעה השופטת שלא יהרסו בתי המחבלים עד לדיון מקיף בעניין שכמובן יתקיים יום אחד. השבוע קבעה נשיאת ביהמ"ש העליון שתיקי הרס בתי מחבלים לא יקבלו תיעדוף גבוה. במענה לפנייה של ארגון בצלמו שביקש מהנשיאה הנחייה שכל תיק הרס בית מחבל יקבל תעדוף סרבה הנשיאה וציינה שזה תיק רגיל ככל התיקים בבתי המשפט." הוסיפו בארגון 'בצלמו'.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "המציאות בה בית מחבל נהרס רק אחרי למעלה מארבעה חודשים הינה הזויה מקוממת ואסור שתקרה. המציאות בה בג"ץ לא סופר את אזרחי ישראל ולא מבין שכל יום עיכוב עולה בחיי אדם הינה הזויה ומקוממת. אני דורש עוד היום לקיים דיון דחוף ולאשר את צווי ההריסה. כל רגע שבתי המחבלים עומדים על תילם זה פרס לטרור והזמנת הרצח הבא."

ארכיון. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button