חדשות הארץמבזקים

עצוב: קשיש נמצא על הרצפה בביתו בירושלים עם סימני היפותרמיה, מצבו קשה

קשיש בן 99 עם סימני היפותרמיה נמצא לפני זמן קצר (שבת) בביתו בשכונת טלביה בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק גבר בעיר כשהוא במצב קשה, בהכרה מעורפלת עם סימני היפותרמיה.

הפראמדיק של מד"א אלדד בנשטיין ואלעד שמיר סיפרו: "כשנכנסנו לדירה ראינו את הגבר שוכב בהכרה מעורפלת על הרצפה בבית כשהוא קר מאוד למגע. סיפרו לנו שהקשר האחרון איתו היה ביום חמישי והיום כשהגיעו לבדוק את שלומו על מנת לוודא שהוא בסדר, מצאו אותו שוכב על הרצפה ומיד הזעיקו אותנו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, עטפנו אותה בשמיכות על מנת להעלות את חום גופו ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו יציב."

במגן דוד אדום פונים לציבור במיוחד בימי החורף הקרים, להיות בקשר תדיר ויום-יומי עם בני משפחה ושכנים חולים וקשישים, המתגוררים לבד ולוודא שהכל בסדר ולא מגיעים למצב של היפותרמיה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: דוברות מד"א

30 תגובות

  1. איפה העם היהודי הרחמן איפה?? עסוקים רק בלשנוא אחד את השני!!
    לאן הביבי הזה מדרדר אותנו לאןן?? הוא מבסוט שיהודים שונאים יהודים זה טוב לו!
    להתעוררררררררררררררררררררררררררררררררררר.

  2. אנחנו בכאוס טוטאלי במדינה. פשוט עצוב כל כך. אף אחד לא מטפל בקשישים /עריריים. בושה לעיריית ירושלים

  3. עצוב מאוד😓 ישנם כאן מגיבים שמאשימים את הממשלה הנוכחית כאילו שהממשלה הקודמת עשתה משהו בנדון. בוחרים לראות רק את מה שרוצים….ככה זה השמאל הרדיקאלי

  4. ממשלה של אוכלי חינם רק תיקים משכורת 50אלף שקלים בחודש קרטל בכנסת בושה אין מערכת של זקניםביקורתזקניםפשטה את הרגל כתוב אני את זה מניסיון חיים זה שנה שלישית שכל שנה נמצאים זקנים מתים בדירות

  5. איזה ממשלה,גועל נפש צריך ככה שיקרה לקשיש כואב הלב נשמה מיסכן כמה,סבל

  6. עצוב מאד זו התוצאה של ממשלה שלא רוצה להעלות.לקשישים את התקציב. גילה גמליאל תראי מה קרה בגללך לכאורה. שיהיה לך ייסורי מצפון כל חייך גילה גמליאל – Gila Gamliel גמ

  7. עצוב הוא אהרון ברק שמרוויח 150 אלף שקל בחוד , הוא גם לא גנץ שסידר לו פנסיה תקצבית ענקית , הוא לא גם בוגי יעלון שמקבל אותו שכר רק מלדבר שטויות .

  8. עצוב הוא אהרון ברק שמרוויח 150 אלף שקל בחוד , הוא גם לא גנץ שסידר לו פנסיה תקצבית ענקית , הוא לא גם בוגי יעלון שמקבל אותו שכר רק מלדבר שטויות .

  9. ובממשלה צועקים רבים ותראו מה הולך כניראה לא היה לו חימום אוכל כמו שצריך מזעזע ביותר אין לממשלה רחמנות

  10. ובממשלה צועקים רבים ותראו מה הולך כניראה לא היה לו חימום אוכל כמו שצריך מזעזע ביותר אין לממשלה רחמנות

  11. ובממשלה צועקים רבים ותראו מה הולך כניראה לא היה לו חימום אוכל כמו שצריך מזעזע ביותר אין לממשלה רחמנות

Back to top button