חדשות הארץמבזקים

מפרי סדר במזרח ירושלים חסמו צירים כדי לכפות שביתה

לפנות בוקר (ראשון) החלו הפרות סדר וחסימות צירי תנועה באמצעות צמיגים, בזנטים, פחי זבל וחפצים נוספים בתוך וביציאה ממספר שכונות במזרח ירושלים, בהן: מחנה הפליטים שועאפט, עיסאוויה, ג'בל מוכבר וסילואן.

החסימות בוצעו על ידי מפרי סדר במטרה לשבש את שגרת החיים באותם שכונות, זאת כדי למנוע ולהפריע לציבור לצאת לעבודה ולשגרת יומו ולכפות עליהם שביתה.

בהנחיית מפקד מחוז ירושלים, כוחות משטרה של מחוז ירושלים פעלו עם צוותי הרשות המקומית לפתיחת החסימות ולטיפול והדיפת מפרי הסדר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך כך, טופלה על ידי המשטרה הבוקר באחת השכונות במזרח העיר קטטה בין אותם מפרי סדר לבין תושבים שרצו לצאת לעבודה ולנוע באותם צירים שנפתחו לתנועה על ידי כוחות המשטרה וצוותי העירייה.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לחסימת השכונות במזרח ירושלים: "הנחיתי את המשטרה להמשיך במבצע 'ריכוז מאמץ' במזרח ירושלים. המשטרה פועלת משעות הבוקר המוקדמות להסיר את החסימות – והערכתי הרבה לשוטרים וללוחמים. מדינת ישראל לא תתקפל בפני קומץ טרוריסטים. העבריינים שחוסמים את השכונות, הם מסיתים, פועלים בניגוד לחוק ורוצים אנרכיה במזרח ואסור לנו לאפשר להם את זה. יש כמובן להפריד בין הקולקטיב לבין אותם עבריינים, אך משטרת ישראל צריכה לגלות יד קשה ואפס סובלנות מול אותם פורעי חוק והמבצע יימשך".

טרקטור - מזרח ירושלים
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

2 תגובות

Back to top button