כלכלהמבזקים

חסמו את הכניסה למפעל: עובדי 'אמניר' חדרה פתחו בצעדי מחאה

מאות עובדי מפעל אמניר חדרה עצרו הבוקר (ראשון) את פעילותם וחסמו את הכניסה למפעל. העובדים מוחים נגד הנהלת המפעל על התבצרות החברה בעמדותיה ביחס להסדרת זכויות העובדים בעקבות מכירת החברה לאינפיניה מיחזור, בעלות של כ-2 מיליארד שקל.

יו"ר מרחב חדרה בהסתדרות יצחק יצחקי: "הנהלת אמניר בוחרת לרמוס ברגל גסה את זכויותיהם של עובדים שהקדישו את מיטב שנותיהם להצלחת החברה. עובדים בעבודת כפיים קשה, עם ותק של שלושה עשורים משתכרים 32 שקל לשעה. בעוד הבכירים קיבלו מענקי מכירה, העובדים לא קיבלו מאום. לא ניתן לרפות את ידיהם של העובדים, ונפעל בכל דרך כדי לחייב את ההנהלה לנהוג באופן הוגן ומכבד. כוחנו באחדותנו".

יו"ר ועד העובדים אריק סויסה: "יצאנו למאבק על זכויותינו כעובדים בעלי ותק של שנים במפעל. בחודשים האחרונים נמכרה החברה ל'אינפיניה מיחזור'. כבר באוגוסט פנינו להנהלת החברה על מנת לשבת למו"מ, להבטיח את זכויות העובדים ולייצר רשת ביטחון תעסוקתי. זאת, לצד מענק מכירה שיכבד את העובדים. לאורך כל הדרך, הנהלת החברה סירבה לדון על רשת ביטחון, סירבה למענק המכירה והתבצרה בהצעתה. למרות כל המאמצים מצד הוועד והעובדים, לא הגענו להבנות. לא נאפשר להנהלה לנהוג בזלזול כלפי העובדים. המאבק רק החל, ואנו נמשיך בנחישות עד שננצח".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות ההסתדרות
צילום: דוברות ההסתדרות

Back to top button