מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו לנשיאי הארגונים היהודיים בארה"ב: "לא תהיה בישראל מלחמת אחים"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השתתף היום (ראשון) בוועידת הנשיאים של הארגונים היהודים בארה"ב, במלון ענבל, ירושלים. נתניהו נשא דברים בוועידה וניסה להסביר לנוכחים את שמתרחש בימים אלו במדינת ישראל, בעקבות הרפורמה המשפטית של השר לוין.

מדברי נתניהו בוועידה: "אולי לא שמתם לב, אך ישראל נמצאת עכשיו בעיצומה של רפורמה משפטית. רציתי לשוחח אתכם ארוכות על הנושא הזה, ולהסביר לכם מדוע אינכם צריכים לדאוג. לעת עתה, אני מנוע מלעשות זאת, משום שנאסר עליי לדבר על זה. אני לא ממציא את זה, נאסר עליי לדבר על זה. אחרי הכל, מי אני? אני רק ראש ממשלת ישראל. מה אני כבר יכול לומר על הדבר הזה שמפלג את העם שלנו? זה מגוחך. אני מקווה שאתם רואים את האבסורדיות של המצב, שגם הנשיא הרצוג וחלק מחברי האופוזיציה רואים."

לסיום, אמר: "אז לעת עתה אני אומר שלושה דברים: ראשית, ישראל היא דמוקרטיה והיא תישאר דמוקרטיה. זה הדבר הראשון. הדבר השני, על כל הדמוקרטיות לכבד את רצונותיהם של עמים חופשיים אחרים, כפי שאנחנו מכבדים את החלטותיהן הדמוקרטיות. הדבר השלישי, יש הרבה רטוריקה, כולל רטוריקה פזיזה ומסוכנת: קריאות לשפיכות דמים ברחובות וקריאות למלחמת אזרחים. לא תהיה בישראל מלחמת אחים – כי אנחנו אחים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בנימין נתניהו - ארה"ב
צילום: קובי גדעון, לע"מ
בנימין נתניהו - ארה"ב
צילום: קובי גדעון, לע"מ
בנימין נתניהו - ארה"ב
צילום: קובי גדעון, לע"מ
צילום: רועי אברהם, לע"מ, סאונד: ניר שרף, לע"מ

Back to top button