צרכנות

בקרי טמפרטורה – היכן לקנות ועל מה חשוב לשים דגש?

קרדיט תמונה FREEPIK

עולם החימום התעשייתי רלבנטי עבור מגוון רחב של ארגונים, עסקים, מעבדות ומוסדות מחקר. התחום כולל קטגוריות שונות ופריטים רבים אשר משחקים תפקיד חשוב ומרכזי בפעילות שוטפת של מחקר וייצור. כאשר מחפשים אחר פריטים מרכזיים מתחום זה, דוגמת בקרי טמפרטורה, חשוב לדעת היכן לחפש, ממי לקנות ועל מה לשים דגש. היכן נוכל למצוא מגוון רחב ועשיר של פריטי ציוד חימום תעשייתי וכיצד נוכל לדעת כי מדובר במקור מהימן ומקצועי לרכוש ממנו? לאילו נקודות וכיוונים חשוב שנפנה את תשומת הלב שלנו במהלך החיפוש והרכישה?

ענף בו כדאי לקנות אך ורק מהמקצוענים והמומחים בתחום

חשוב מאוד שלא להתפשר על רמת האיכות של כל פריט שרוכשים, מכיוון שכאמור במרבית המקרים מדובר בפריטים המשחקים תפקיד מרכזי והכרחי בפעילות השוטפת. לכן, מומלץ מראש להתמקד אך ורק ביצרניות ו/או יבואניות אשר מתמחות בתחום של ציוד למעבדות (וחימום תעשייתי באופן כללי), ומחזיקות במוניטין של מובילות בתחום ושל חברות המייצרות מוצרי איכות חסרי פשרות. דוגמה טובה לכל זה היא כאמור בקרי טמפרטורה . עבור כל מעבדה, מפעל, סדנא או כל מקום אחר המחפש אחר בקרי טמפרטורה תעשייתיים ומקצועיים, החשיבות של רכיב זה היא בדרך כלל עצומה – ללא בקר טמפרטורה שיתפקד בצורה טובה לאורך זמן עלולים להיווצר נזקים של ממש, כך ששווה להשקיע ברכישת בקר איכותי ומקצועי מרמת האיכות הגבוהה ביותר, ולא להתפשר על שום דבר מתחת לזה. כמה שמות ששווה להכיר בתחום, של חברות עליהן ניתן לסמוך "בעיניים עצומות", הן watlow (יצרנית בקרי טמפרטורה, בין השאר, הנחשבת לאחת המובילות העולמיות בתחום), memmert (יצרנית מובילה של מגוון פריטי חימום תעשייתי) ו electrotherm (אלקטרוטרם) הישראלית – אחת החברות הוותיקות בתחום אשר גם מייצרת ציוד חימום תעשייתי וגם מייבאת את מוצרי היצרניות המובילות בתחום בעולם. במידה ואתם מחפשים אחר כל פריט רלבנטי בתחום של חימום תעשייתי ו/או ציוד מעבדתי, עם כל אחד מהשמות הללו מדובר בהימור בטוח של ממש…

על מה נרצה לשים דגש בבחירת בקר טמפרטורה?

ניקח את הדוגמה של בקר טמפרטורה על מנת להדגים אילו נקודות עשויות להיות חשובות במיוחד, לאן כדאי שנפנה את תשומת הלב שלנו במהלך החיפוש והרכישה – במוצרים של יצרניות ויבואניות מובילות ונחשבות בתחום, האחריות שתקבלו עם המוצר תהיה אמינה ותהווה רשת ביטחון של ממש. כאשר מתמקדים בבקר טמפרטורה, אחד מהפרמטרים החשובים הוא יעילות אנרגטית. ניתן למצוא כיום מגוון רחב של בקרי טמפרטורות (כמו גם גופי חימום תעשייתי מסוגים רבים ושונים) אשר בנויים בטכנולוגיה המאפשרת יעילות אנרגטית גבוהה במיוחד. במקרה של בקר טמפרטורה יעילות זו תבוא לכדי ביטוי בכך שהבקר יהיה מדויק, אמין ויידע לתקשר עם מערכות אחרות במטרה לווסת את פעילותן ולהביא לחיסכון אנרגטי מירבי. במקרה של תנור תעשייתי, להבדיל, יעילות אנרגטית תתקבל כתוצאה מרכיבים כמו בידוד איכותי או עמידה של המוצר בתקנים רלבנטיים מחמירים.  כמו כן, חשוב להסתכל על המערכת הכוללת שאנחנו מנסים להרכיב ולוודא כי הרכיב שאנחנו קונים יעבוד בצורה טובה וחלקה עם רכיבים ופריטים אחרים. בדוגמה של בקר טמפרטורה, למשל, נרצה אפשרות לשלב את פעולת הבקר עם בקרים אחרים ובפרט עם בקרי תהליך, אפשרות לתקשורת וקישוריות בין הבקר לבין לוחות חשמל וחלקים אחרים במערכת וכיוצ"ב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button