צרכנות

המדריך לבחירת מוסך אמין

קרדיט תמונה FREEPIK

הרכב הוא בין הפריטים היקרים שיש כיום לאנשים, כאשר היוקרה לא מתבטאת רק בעלות שלו, אלא גם בעובדה כי מדובר בפריט מאוד שמיש אשר לוקח אתכם ממקום למקום. על מנת לשמור על הפריט השימושי וההכרחי עבורכם, וודאי תרצו לספק לו תיקונים ובדיקות במוסך אמין. ואיך מוצאים מוסך אמין? מה מעיד על כך? הכתבה הבאה היא מדריך שיסייע לכם להבין מתי מוסך נחשב לאמין.

כשהגעתם למוסך וקיבלו אתכם קודם כל לבדיקה של הרכב

אם הגעתם אל מוסך מרכזי פיגו וקיבלו אתכם קודם כל לבדיקה של הרכב, לפני שבכלל דיברו אתכם על תיקון או תקלה שקיימת, אתם יכולים לדעת שמדובר במומחים שרוצים באמת למצוא את הבעיה ולטפל בה מהשורש. הם לא מעוניינים לדחוף לכם טיפול, אלא להעניק לכם בדיוק מה שהרכב צריך ולכן מדייקים באבחנותיהם.

כשלאחר בדיקה ראשונית הסבירו לכם מה הבעיות ושאלו לרשותכם להתחיל בטיפול

לאחר שנמצאו הבעיות ברכב, עדיין לא יתחילו בטיפול, אלא יסבירו לכם על מצב הרכב ויכבדו אתכם כבעליו. רק לאחר שתבינו את הבעיה, ישאלו לרשותכם בביצוע הטיפול. אם המוסך שאליו הגעתם מתנהג בדרך זו, אין ספק שזהו מוסך שרוצה לסייע לכם ולכן הוא מוסך אמין.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כאשר דיברו אתכם על מחיר העבודה והרכיבים לפני תחילת העבודה ועל פי מחירון קיים

כשהמוסך מציג לכם מחירים על פי המחירון טרם תחילת העבודה על הרכב, אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר במוסך אמין שמשדר שקיפות . הצד האחר של מוסכים אשר לא משדרים שקיפות, הוא החלטת מחירים על דעת בעל המוסך בסיום הטיפול, כך שהאדם שהגיע לטפל ברכב אינו חשוף כלל לשום מחירון וזה הדבר הראשון שלא מראה על אמינות. מחירי מחירון המוצגים באופן ברור ללקוחות מעידים על אמינות של מוסך.

כאשר כל התהליך תועד בחשבונית וגם במחשבי המוסך

מוסכים שמתעדים את כל הטיפול שביצעו על הרכב גם בחשבונית של הלקוח, הם מוסכים אמינים. דבר זה תמצאו בעיקר במוסכים מורשים שאצלם הכל כתוב ומתועד באופן ממוחשב.

כאשר התקלה טופלה ולא הייתם צריכים לחזור שוב לאחר כמה ימים

בשורה התחתונה, הדבר שהכי מראה על אמינות של מוסך הוא שלא צריך לחזור אליו לאחר כמה ימים כדי לטפל באותה התקלה. נכון, תצטרכו להתנסות כדי לדעת זאת, אך אם המוסך הצליח לעמוד בקריטריון הזה, הרי שאתם תמשיכו להגיע אליו כי הטיפול היה טוב.

 

Back to top button